9 grudnia 2017

All I want for Christmas is...?


Wy też czujecie już magię świąt? Ja w tym roku wyjątkowo zajęłam się już wystrojem mieszkania, część prezentów stoi zapakowana i mentalnie przygotowuję się na świąteczne szaleństwo w pracy :) Oczywiście jestem już także przygotowana technicznie - zobaczcie jakie śmieszne zimowo-świąteczne wzorki przygotowałam tym razem!



Od czasu do czasu mam potrzebę, aby sprawdzić samą siebie. Moje zdobienia nie są jeszcze idealne, ale patrząc na zdjęcia sprzed lat są z pewnością coraz lepsze :) Na początek postawiłam na coś wesołego, czyli zdobienia, do których inspiracje zbierałam od dawna. Jeśli wśród wzorów znajdziecie coś, co widziałyście już gdzieś wcześniej - to oczywiście bardzo możliwe, ponieważ w większości są to pomysły wielu stylistek, które zrobiły na mnie wrażenie :) Zapraszam :)





A na mały dowód, że trening czyni mistrza załączam małe przypomnienie wzorników, które pokazywałam na blogu i Facebooku przy okazji poprzednich świąt ;) Wiele z wzorów nie ujrzałoby teraz światła dziennego, ale cóż... jest to tylko dowód na to, że warto próbować czegoś nowego i ćwiczyć!


WZORNIK 2015








WZORNIK 2016









WZORNIK 2016 cd.







Co sądzicie o moich postępach? :p Jak podobają Wam się tegoroczne zdobienia? Macie już plany na swoje świąteczne pazurki? Piszcie w komentarzach!


Z pazurkiem na Facebooku - zapraszam :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

7 komentarzy:

  1. ładnie wykonane, poproszę o reniferka na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym roku renifery pobily wszystkie wzory ;)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się wzorniki z 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne postępy :)
    Zapraszam na mojego bloga o paznokciach https://mylovelylnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: