23 maja 2018

Manicure z Evonails: Serenity


Wiosna w pełni, więc od pewnego czasu i na pazurkach jest o wiele wiosenniej. Coraz częściej i chętniej sięgamy po pastele - królują jasne róże, fiolety, błękity i mięta. Dziś mam dla Was propozycję pazurków w odcieniach błękitu, idealnych na tę porę roku, ale także na lato! :)


Główną rolę w dzisiejszym zdobieniu gra lakier Evonails 128 Serenity. Z lakierami tej marki polubiłam się już jakiś czas temu, chyba nawet z wzajemnością :) Lubię je za ciekawą kolorystykę, przyjemną, dość rzadką konsystencję, dzięki której lakiery dobrze się poziomują, a także za odpowiednie krycie. Lakiery natomiast odwdzięczają się super trwałością, a ponadto bez problemu radzi sobie z nimi aceton.

Serenity to pastelowy odcień błękitu z nutą fioletu. Jest kolorem stonowanym i spokojnym (jak sama jego nazwa). Nie miałam do niego żadnych zastrzeżeń, więc mogę go Wam gorąco polecić. Delikatny odcień błękitu przełamałam zdobieniem "akwarelowym", a raczej z efektem akwareli, dzięki lakierom Neonail Aquarelle, do którego dodałam kilka białych fal. Wyszło chyba dość morsko ;) Oceńcie same!

Wybaczcie mały odrost... zdjęcia zrobiłam po tygodniu :p




Jeżeli chciałybyście skusić się na lakiery marki Evonails, zajrzyjcie koniecznie na stronę internetową evonails.pl, myślę, że każda z Was znajdzie coś fajnego dla siebie, a naprawdę jest w czym wybierać!


Z pazurkiem na Facebooku - zapraszam :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: