27 maja 2018

...cieplejszy wieje wiatr! (inspiracje)

Piękne mamy lato tej wiosny, co? ;) Co prawda przez ostatnie dwa dni Mazury były nieco ponure, ale dziś, gdy tylko zauważyłam słońce za oknem, postanowiłam podzielić się z Wami fotkami mojego najnowszego, wiosennego wzornika :)




Jak widzicie, są to w połowie kwiaty, w połowie ornamenty na delikatnym cieniowaniu. Kwiatki są troszkę bardziej wymagające i spędziłam nad nimi więcej czasu niż nad wieloma innymi zdobieniami, ale efekt bardzo mnie zadowolił. Niestety, nie są to zdobienia, na które może pozwolić się każda moja Klientka (w dokładnym wydaniu jak na wzorniku), ponieważ dość ważna jest tu wielkość płytki paznokcia. Najbardziej jestem chyba zadowolona z bratka i irysa, najmniej z narcyza, ale urok z pewnością odebrało mu białe tło.

Ornamenty i ombre wykonałam w większości nowymi musami Indigo. Na początek zakupiłam na próbę trzy, ale nie jestem do nich przekonana. Zdecydowanie lepszy efekt przejścia dają mi tradycyjne żele do zdobień (z Indigo np. Arte Brillante lub Nail Art), niż Mousse gel. Są lepiej napigmentowane niż musy, a do tego bardziej odpowiada mi forma słoiczka lub pędzelka niż malutkiej tubki. Nie poradziłabym sobie jednak bez niezastąpionych pędzli Indigo!

A teraz spójrzcie jak zdobienia wyglądają z bliska:





 Macie swojego faworyta? Piszcie w komentarzach :)

Z pazurkiem na Facebooku - zapraszam :)
                        

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco - hobbystycznie, zawodowo i prywatnie - zapraszam na mój Instagram :)


Instagram

Pozdrawiam,
PODPIS

4 komentarze:

  1. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się pierwszy z lewej, może dlatego, że lubię fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zdobienia, uwielbiam kwiatowe motywy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: