2 grudnia 2018

Folk!

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo rzadko noszę paznokcie bez jakichkolwiek wzorów lub ozdób. Czasami są one mniej, czasami bardziej rozbudowane, ale jednak zawsze coś się na nich dzieje :) Dziś chcę pokazać Wam pazurki, które nosiłam zupełnie niedawno i które zaliczyć można do takich na których "się dzieje" :)




Paznokcie w folkowym, łowickim stylu na pewno widziałyście ostatnimi czasy bardzo często. Pojawiły się w Internecie za sprawą marki Słowianka. Nie da się ukryć, że są baaaardzo w "słowiańskim" stylu. Z resztą, jeśli lubicie tego typu zdobienia, a także wszelkiego rodzaju zhostowo, one stroke i związane z nimi motywy kwiatowe, to umiejętności instruktorek Słowianki na pewno są Wam znane ;) Moje paznokcie są także odzwierciedleniem pomysłu jednej z nich!

Do wykonania zdobienia użyłam trzech lakierów marki Mistero Milano - Extra white, Pure red i Total black. Zdarzało mi się już tu o nich wspominać, bo naprawdę bardzo je lubię. Czerń, odkąd tylko spróbowałam jej pierwszy raz, jest moim faworytem wśród czarnych hybryd (idealny jednowarstwowiec o super konsystencji), a zaraz za nią plasuje się żywa, krwista czerwień, która także bez problemu pokrywa nam paznokcie już po pierwszej warstwie. Z całego tria najmniej podoba mi się biel, ponieważ pomimo założenia, że lakiery mają kryć już po pierwszej warstwie, biel się wyłamuje. Być może gdyby położona była na pazurki żelowe (np. na cover) jakoś dałaby sobie radę, ale na naturalnej płytce zawsze muszę nałożyć dwie warstwy. Myślę także, że gdyby była nieco bardziej "biała", nawet lekko "korektorowa", byłabym bardziej z niej zadowolona :)


Samo zdobienie powstało przy użyciu takiej ilości produktów, że nie dam rady ich tu wymienić ;) Brałam po prostu to, co wpadło mi w rękę i było odpowiednie kolorystycznie. Jeśli macie ochotę na takie wzornictwo z pewnością przyda się Wam bardzo cienki pędzelek, malutka sonda oraz trochę cierpliwości ;)




Lubicie taki przepych na paznokciach, czy wolicie raczej coś delikatniejszego? :)

Z pazurkiem na Facebooku - zapraszam :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

7 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: