22 czerwca 2014

Wiosna z KOBO (#40 orchid)

Witajcie :)

Słońce nas ostatnio nie rozpieszcza (przynajmniej na Mazurach), dlatego też przyda się coś na poprawę nastroju, coś co przebije szarość za oknem. Tym razem będzie to orchidea od KOBO :) 

Walcowata buteleczka z ciemną nakrętką mieści w sobie 7,5ml lakieru. Precyzyjnie przycięty, płaski pędzelek bardzo dobrze sprawuje się przy rozprowadzaniu lakieru na paznokciu :)

Ze względu na to, że lakiery z wiosennej kolekcji KOBO mają nazwy kwiatów, za każdym razem staram się odnaleźć zdjęcie, które mogłoby posłużyć za wzór i odwołanie ;) Tym razem poszło dość dobrze...

Źródło: http://blog.iodonna.it/serena-dandini/2012/03/23/le-nozze-delle-piante/orchidea/

Numerek 40 to w rzeczywistości zgaszony fiolet z dość znaczną domieszką różu. Nie jest dzięki temu bardzo rażący, lecz dość delikatny i subtelny. Sądzę więc, że jego nazwa jest jak najbardziej trafiona :) Lakier ma kremowe wykończenie i kryje przy dwóch tradycyjnych warstwach. Bardzo ładnie błyszczy, nawet bez użycia top coatu. Choć nie jestem zwolenniczką tego typu kolorów to sądzę, że jest to odcień, który wielu z Was przypadnie do gustu :) 




W najbliższym czasie (może nawet jeszcze dziś) pojawi się prosta propozycja zdobienia, której bazą będzie właśnie orchidea. A co Wy o niej sądzicie? :) 

Zapraszam Was na profil KOBO Professional na Facebooku. 


Zachęcam także do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

8 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Bardzo w moje gusta :) Cudowne zdjęcia, mam pytanko, jak robisz ten napis do zdjęc, mi nie wychodzi przezroczysty w zupełnosci ja sie mecze w photoscape :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kolorek :) Ja niestety nigdzie tych lakierów nie spotkałam :(

    http://paznokciocholiczka.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że ja na początku też nakładałam znak wodny w Photoscape ;) Później rzeczywiście zajmowało mi to zbyt dużo czasu, dlatego mój chłopak pomógł mi zrobić taki znak wodny w photoshopie (którego ja niestety nie ogarniam;)) i teraz nakładam go od razu (format png) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie masz piękne paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię róże, jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ;) jak zresztą wszystkie róże ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: