16 czerwca 2014

Vintage roses

Czerwone lakiery stanowią dla mnie dość duże wyzwanie ponieważ nigdy nie wiem do końca jakie zdobienie mogłabym na nich wykonać. W przypadku recenzowanego ostatnio mySecret #181 pomysł przyszedł od razu, ponieważ już od dawna chodził mi po głowie motyw różyczek w stylu vintage. Nie wiem czy udało mi się do końca odzwierciedlić ten styl, ponieważ bardziej wyrazisty byłby zapewne z jakimiś paseczkami lub kropkami, jednak ja ze zdobienia jestem bardzo dumna i właśnie klikam do Was tymi czerwono-białymi pazurkami ;)

Poza czerwienią od mySecret do zdobienia wykorzystałam także zieleń z tej samej serii o numerze 180 oraz biały lakier Golden Rose. Na palcu wskazującym oraz małym widzicie perełki z Born Pretty Store, o których więcej postaram się napisać już niedługo :) 







I jak Wam się podoba? :D

"Z pazurkiem" na Facebooku - zapraszam :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Wyszło super :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie jest piękne, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne różyczki zmalowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! I o ile zazwyczaj półperełki mi się średnio podobają, tak tutaj jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki z różyczkami i czerwień boska uwielbiam ją w każdej postaci, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj cudne! Chyba sobie odgapię... Mogę? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. rozkochałaś mnie tym zdobieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne mani ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze! ładnie je ułożyłaś na pazurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie czerwieni z bielą :). Różyczki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne! cudowne zdobienie, już dawno czegoś tak ładnego nie widziałam. też mam zawsze problem z czerwienią i dlatego za nią nie przepadam. ale jeżeli pozwolisz to skuszę się na takie pazurki, bo są cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: