16 czerwca 2014

Vintage roses

Czerwone lakiery stanowią dla mnie dość duże wyzwanie ponieważ nigdy nie wiem do końca jakie zdobienie mogłabym na nich wykonać. W przypadku recenzowanego ostatnio mySecret #181 pomysł przyszedł od razu, ponieważ już od dawna chodził mi po głowie motyw różyczek w stylu vintage. Nie wiem czy udało mi się do końca odzwierciedlić ten styl, ponieważ bardziej wyrazisty byłby zapewne z jakimiś paseczkami lub kropkami, jednak ja ze zdobienia jestem bardzo dumna i właśnie klikam do Was tymi czerwono-białymi pazurkami ;)

Poza czerwienią od mySecret do zdobienia wykorzystałam także zieleń z tej samej serii o numerze 180 oraz biały lakier Golden Rose. Na palcu wskazującym oraz małym widzicie perełki z Born Pretty Store, o których więcej postaram się napisać już niedługo :) 







I jak Wam się podoba? :D

"Z pazurkiem" na Facebooku - zapraszam :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

22 komentarze:

  1. Wyszło super :) przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie jest piękne, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne różyczki zmalowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! I o ile zazwyczaj półperełki mi się średnio podobają, tak tutaj jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pazurki z różyczkami i czerwień boska uwielbiam ją w każdej postaci, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj cudne! Chyba sobie odgapię... Mogę? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. rozkochałaś mnie tym zdobieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne mani ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocze! ładnie je ułożyłaś na pazurku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie czerwieni z bielą :). Różyczki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne! cudowne zdobienie, już dawno czegoś tak ładnego nie widziałam. też mam zawsze problem z czerwienią i dlatego za nią nie przepadam. ale jeżeli pozwolisz to skuszę się na takie pazurki, bo są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze mam problem ze zdobieniem na czerwieni, bo dla mnie to kolor tak elegancki, że żadne zdobienie nie jest mu najzwyczajniej w świecie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Twoje zdobienie bardzo przypadło mi do gustu :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: