23 czerwca 2016

Softer Crazy Colours #45

Hej :) 

Jak mijają Wam pierwsze dni lata? :) Ja już wprost nie mogę doczekać się soboty i leniuchowania na plaży - w końcu wolny weekend! :D Z tej radości aż zebrałam się do napisania kolejnej recenzji - będzie słów kilka o lakierze Softer nr 45.

Numerek 45 to stonowany, brudny róż o idealnie kremowym wykończeniu. Jego dużym atutem jest fajna pigmentacja, za sprawą której już dwie warstwy w pełni pokrywają płytkę, nie pozostawiając smug i prześwitów. Lakier jest co prawda dość rzadki, jak pozostałe egzemplarze z kolekcji, które posiadam, jednak nie sprawia problemów przy malowaniu. Pędzelek jest bardzo cienki, ale mi akurat takie odpowiadają. Sądzę, że jest to kolor idealny dla pań w każdym wieku. Dłonie wyglądają w nim bardzo elegancko :)




Lubicie tego typu odcienie? Róż chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;) 

"Z pazurkiem" na Facebooku ;)

Instagram - zpazurkiem.justyna (kliknięcie w ikonkę przeniesie Was na mój profil) :)

Instagram

Pozdrawiam,
PODPIS

7 komentarzy:

  1. Jaki połysk! Ładny kolor, praktycznie chyba w każdej kolekcji, każdej firmy się taki trafia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, podoba mi się róż na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś, ja uwielbiam to w nich, że przy tak rzadkiej konsystencji tak fajnie kryją;D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki inny odcień :P przykuł moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: