1 października 2017

Manicure z Evonails: Kontrasty


Dziś mam dla Was kolejną propozycję pazurków z wykorzystaniem lakierów marki Evonails - będzie bez wzorów, ale zdecydowanie "przyjemnie" ;) ...a przynajmniej tak mi się wydaje! Zobaczcie same :) Przed Wami 89 Colorado spruce i 14 Shamrock.



Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam na oczy odcień Shamrock stwierdziłam, że to zdecydowanie nie jest mój kolor. Jak wspominałam już wiele razy, zawsze stroniłam od róży, więc i teraz było podobnie. Nie miałam więc innego wyjścia jak osłabić "siłę rażenia" tego koloru czymś bardzo stonowanym i... chyba się udało ;) Wybrałam więc Colorado spruce.

14 Shamrock to bardzo intensywny, neonowy odcień, mieszczący się w tonacjach różowo-brzoskwiniowych. Pisząc, że jest pomiędzy mam na myśli to, że gdy przyłożyłam go do neonowej brzoskwini na moich wzornikach był do niej bardzo podobny, ale gdy zdecydowałam się na dołączenie go do różowej palety, także świetnie się w niej odnalazł ;) Jest to kolor, który zdecydowanie kojarzy się z latem i pięknie współgra z opaloną skórą, chociaż i na moich bladych dłoniach wyglądał nieźle. Przy odrobinie staranności pokryjemy płytkę dwoma warstwami.

89 Colorado spruce to od początku jeden z moich faworytów wśród kolorów Evonails, które mam w swojej kolekcji. Bardzo ciemny, głęboki odcień szarości, grafitu, czyli alternatywa dla tych z Was, które nie do końca lubią czerń, a chciałyby ponosić na pazurkach coś ciemniejszego :) Lakier, który moim zdaniem stwarza tysiące możliwości, ponieważ można połączyć go niemalże ze wszystkim, co mamy pod ręką. Dzięki temu też sprawdzi się w stylizacjach letnich, jak i zimowych :) Super kryje po dwóch warstwach, nie pozostawiając smug. 

Zapomniałabym dodać, że manicure nosiłam spokojnie bez uszczerbków przez dwa tygodnie, a ściąganie go acetonem (na czym wielu z Was zależy) to czysta przyjemność :) 

Zobaczcie jak oba lakiery prezentują się na moich długich pazurkach (które tymczasem klikają do Was jako krótkie kwadraciaki, niemal z poziomu "mniej niż zero" :p)







Jak się Wam podoba takie połączenie? Wiosennie, letnio - a może bardziej jesiennie? ;)

Jeśli chcecie być na bieżąco z nowinkami od Evonails zapraszam na stronę marki na Facebooku. Całą ofertę znajdziecie na stronie evonails.pl :) 

Z pazurkiem na Facebooku - zapraszam :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

3 komentarze:

  1. "Mniej niż zero" mam i ja! Piękne paznokcie a Colorado spruce na pewno Bed?ie wyglądał zabójczo z Queen od the night z Semilac'a :) Pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: