19 lutego 2012

Elegancko, czyli pazurki siwo-czarne

Dziś po raz pierwszy zdobyłam się na odwagę, aby w końcu pokazać Wam swoje naturalne pazurki: krótkie, ale własne;) Moja kolejna propozycja bazuje na dwóch kolorach: siwym i czarnym, które idealnie ze sobą współgrając tworzą niewątpliwie eleganckie zestawienie.


Na początku paznokcie pokrywamy bazą, która zapobiegnie żółknięciu płytki, co może zdarzyć się przy używaniu kolorowych lakierów, a także wyrówna wszelkie niedoskonałości. Zdecydowanie lepiej rozprowadza się po niej lakier.
Kiedy pazurki będą już suche, możemy nałożyć kolejną warstwę, w kolorze siwym/szarym. Ja osobiście, dla pogłębienia koloru, nałożyłam dwie warstwy, jednak jeżeli nie jest to konieczne, polecam nałożenie tylko jednej, gdyż czekają nas jeszcze następne, a im więcej, tym nie zawsze ładniej:)
Następnym krokiem jest nałożenie koloru czarnego. Ja postanowiłam pomalować ok. 1/3 pazurka, jednak zawsze można zrobić to według uznania, na skos, poziomo i jak tylko sobie wymyślicie;) Ja wykorzystałam specjalny pędzelek, ale z pewnością godne polecenia są też specjalne lakiery do zdobień, a nawet tradycyjny pędzelek, którym nakładamy lakier.
Aby zatrzeć ewentualne niedociągnięcia na granicy kolorów, przyklejamy drobne cekiny, które dodatkowo "uatrakcyjnią" nasze dzieło:)
Całość, dla wyrównania, nadania połysku i utrwalenia cekinów pokrywamy jeszcze lakierem bezbarwnym, lub utwardzaczem.

Oczywiście każda z Was, według uznania i własnego stylu, może w dowolny sposób łączyć kolory. Z pewnością zawsze wyjdzie z tego coś ciekawego :)

Powodzenia!

Justine

3 komentarze:

  1. Czy można wiedzieć jakiej firmy jest ten szary lakier ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki robiłam dawno i szczerze mówiąc dobrze nie pamiętam, ale prawdopodobnie będzie to Wibo Express Growth, który już pojawiał się w moich zdobieniach, m.in. w dodanych niedawno pingwinkach (którego numerka niestety już nie mogę odczytać;))

      Usuń
  2. Rzeczywiscie data jest ponad rok temu , ale dopiero niedawno trafilam na Twoja strone :P w kazdym razie dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: