20 marca 2014

Wiosna z Sensique (#179 Violet Lea)

Witajcie wiosennie ;)

Tak, tak. Dziś pierwszy dzień wiosny, a więc doskonała okazja ku temu, aby zacząć prezentację wiosennych kolekcji lakierowych :) Na początek Sensique, które tym razem przygotowało dla nas piękną kolekcję, złożoną z 8 cudownych, wiosennych kolorów. Pierwszy z nich to Violet Lea (#179). 

"Fiołkowa polana" to delikatny, pastelowy, jasny fiolet przełamany różem. Pomimo tego, że wydaje się, iż ma wykończenie kremowe, po bliższym przyjrzeniu się można zauważyć w nim delikatny, także fioletowy, shimmer (pewnie dlatego jest tak mało dostrzegalny). Lakier dobrze rozprowadza się po paznokciu dzięki przyjemnej konsystencji, jednak kiedy zbyt mało nałożymy go na pędzelek może zostawiać lekkie prześwity. Dwie nieco grubsze warstwy wystarczą jednak do pełnego krycia. Nie zauważyłam przez to wydłużenia czasu schnięcia. Pędzelek jest wąski i idealnie przycięty, co pozwala na dużą precyzję :) Jeżeli szukacie pięknego, lekkiego koloru na wiosnę i lato - na pewno będziecie zadowolone.



Lakier otrzymałam w ramach współpracy z Sensique, lecz nie wpłynęło to na moją opinię.

Już jutro przekonacie się także jak dobrze lakier prezentuje się z delikatnym zdobieniem :) Tymczasem zapraszam Was do odwiedzania profilu Sensique na Facebooku, a jeżeli jesteście zainteresowane jak prezentują się pozostałe nowości odsyłam do zapowiedzi sprzed kilku dni: Nowości! Sensique, KOBO, mySecret - Wiosna 2014:)


Zapraszam także do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

25 komentarzy:

  1. Na Twoich paznokciach ładnie się prezentuje :) Ale jednak to nie "mój" odcień różu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny, taki delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek piękny! Czekam na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek piękny! Czekam na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor! Taki delikatny wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten kolorek taki łagodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie liliowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny. Podoba mi się to, jak wygląda na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek ;) ten połysk i perfekcyjne zdjęcia są zachwycające, u mnie takie nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie kolorki i czekam na zrobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor bardzo ładny, dobrze się prezentuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest! Nawet nie sądziłam, że na paznokciach będzie aż tak ładny:D

    OdpowiedzUsuń
  14. cukierkowy :) nie do końca mój kolor, ale fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobny dcień z MNY wiec kuszeia bra na szczęśce

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie takiego koloru szukam, jest piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor z chęcią bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczny! :) Na zapowiedziach mi się nie podobał, ale teraz stwierdziłam że na pewno do mnie trafi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny jest, nie mój ale ładny :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: