4 listopada 2016

Elegancka abstrakcja

Cześć :)

Zdobienie, które dziś zobaczycie nosiłam już jakiś czas temu, ale jakoś nie po drodze było mi z jego opublikowaniem ;) Byłam z niego bardzo zadowolona, ponieważ nie dość, że było eleganckie, to do tego przyciągało wzrok ;) Być może dlatego, że wyglądało na skomplikowane :p Jego bazą były dwa lakiery: Softer #35 i #44. Wzory wykonałam czarnym i białym lakierem.


 


Lubicie takie abstrakcje? ;) 

"Z pazurkiem" na Facebooku! ;)


Instagram - zpazurkiem.justyna (kliknięcie w ikonkę przeniesie Was na mój profil) :)

Instagram

Pozdrawiam,
Justine

12 komentarzy:

  1. Abstrakcja? Toż to skrzydła motyla! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo rzeczywiście wzór wygląda skomplikowanie, świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajnie to wygląda- uwielbiam gdy zdobienie wygląda na takie ambitne, a wcale nie potrzeba dużo wysiłku żeby je wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie i połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe i efektowne zdobienie - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie i ciekawie. Jak dbasz o nawilżenie skóry dłoni? Ja swoją pielęgnację oparłam o uzdatnioną wodę z mojego filtra prysznicowo-kąpielowego z systemem kdf - może znasz to rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: