23 lipca 2017

Koronkowo


Są takie kolory, do których wracam nieustannie, którym nie przeszkadza pora roku, nastrój czy długość paznokci - niebieskości i fiolety. Zapraszam!



Uwielbiam niebieskie, chabrowe, granatowe paznokcie. Zwykle zwracam się raczej w kierunku tych ciemniejszych tonów, które noszę tym chętniej, gdy chwilę wcześniej na pazurkach były jeszcze jakieś jasne kolory. Zazwyczaj bywa tak, że z jasnymi paznokciami chodzę zaledwie trochę ponad tydzień, ciemne natomiast minimum dwa tygodnie. Dzisiejsze zdobienie towarzyszyło mi aż trzy długie tygodnie i wcale mnie nie nudziło (na zdjęciach pazurki miały już około tygodnia) :) 





Pierwsze skrzypce gra tu mój ulubiony odcień lakieru hybrydowego Indigo - Magnifique. Mam go już na paznokciach drugi raz (co raczej się nie zdarza!;)). Niebieskości towarzyszy ciemny fiolet, także marki Indigo - What a Beast! Bazą zdobienia jest trójkolorowe ombre, do którego poza wspomnianymi wcześniej odcieniami, dodałam także inny fiolet Indigo - Blueberry. Sam wzór to zasługa białego paint żelu i cienkiego pędzla do zdobień :) Jak Wam się podoba?




 A jakie są Wasze ulubione połączenia kolorystyczne?

Jeśli macie ochotę być ze mną bardziej na bieżąco to zapraszam na mojego Facebooka :) Znajdziecie tam mnóstwo hybrydowych inspiracji!
                        

Jestem też na Instagramie - zpazurkiem.justyna - zapraszam!

Pozdrawiam,
PODPIS

15 komentarzy:

  1. Paznokcie masz przepiekne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny mani :)
    Ale żeby trzy tygodnie z jednym wzorem wytrzymać z własnej woli... W głowie mi się nie mieści ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam dopóki nie zaczęłam zajmować się paznokciami innych średnio po 10h dziennie ;)

      Usuń
  3. Wyszło super! Zdobienie rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdobienie :) koronkowy pazurek wygląda obłędnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacyjnie wygląda ten serdeczny pazurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mani śliczne i z przyjemnością bym takie nosiła ... ale nie przez 3 tygodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajoski ten niebieski, koronka również :D

    OdpowiedzUsuń
  8. całe zdobienie wygląda obłędnie <3 uwielbiam ten kolor cudooo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: