31 marca 2018

Radosnych Świąt!


Wiosna, ach to Ty? Może za oknem nie jest jeszcze zbyt ciepło i słonecznie, ale na paznokciach zawsze możemy poszaleć :) Jak przywołałam wiosnę?


Chciałam, aby moje pazurki wiosenno-świąteczne były nie do końca jasne, ale też niezbyt ciemne. Postawiłam więc na kolory pośrednie - piękną średnią szarość od Semilac Lady in gray oraz cytrynowy odcień żółtego - Banana, także marki Semilac. Pazurki pod zdobienie wycieniowałam nowym musem Indigo Koala, a na samą końcówkę, dla jej przyciemnienia, dodałam także trochę szarej hybrydy. Nie mogło zabraknąć także wiosennych akcentów w postaci kwiatów, ale żeby nadać im trochę elegancji postawiłam na złoty odcień Oh my gold! marki Indigo. Całość zabezpieczyłam topem i dopiero na koniec dodałam białe obrysy żelem X-white, dzięki czemu zdobienie zyskało nieco trójwymiarowości :) Jak Wam się podoba?








Zdrowych i radosnych świąt wielkanocnych,
odpoczynku od codziennych spraw i problemów,
czasu w gronie najbliższych i przyjaciół,
ogromu miłości i nadziei
oraz nieustannej pogody ducha! 
Wesołych Świąt! 

PODPIS

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: