28 lutego 2014

Deni Carte nr 229 - bordo

Witajcie :)

Od długiego czasu zbierałam się, żeby pokazać Wam kolejny z lakierów Deni Carte, które zasiliły moją kolekcję. Dlaczego zeszło tak długo? O tym za chwilkę... Zapraszam na recenzję pięknego bordo :) 

Zacznę od początku - lakier możemy zakupić w 10ml buteleczce z czarną nakrętką, która prezentuje się dość elegancko. Do dyspozycji mamy dość długi i wygodny pędzelek. Jedną z wad, która niestety rzuca się w oczy, jest nadruk na buteleczce, który niestety szybko ulega zniszczeniu. Na szczęście numerek lakieru jest nadal widoczny, ponieważ znajduje się na osobnej naklejce na szczycie zakrętki :)

Numerek 229 to piękne, głębokie bordo, lub bardziej smakowicie - soczysta wiśnia :) Jest to kolor, którego tak naprawdę szukałam od dłuższego czasu, ponieważ o ile w mojej kolekcji znajduje się wiele czerwieni, o tyle takiej jeszcze nie miałam. Lakier ma do tego idealnie kremowe wykończenie dzięki czemu daje piękny połysk i niesamowity szyk naszym paznokciom. Nie pozostawia smug ani prześwitów i tradycyjnie kryje po dwóch warstwach. Zdziwiło mnie też, że bardzo dobrze się zmywa (o ile oczywiście nie rozetrzemy go po skórkach) i nie odbarwia płytki, co zdarzało mi się przy tego typu ciemnych lakierach. Co do trwałości, po 4 dniach noszenia (tak, nosiłam lakier aż  4 dni!) widoczne były nieznaczne wytarcia na końcówkach, a tylko na jednym zauważyłam odpryśnięcie. Dodam,  ze nie pokrywałam go wtedy żadnym topem, więc to dość dobry wynik :) 


Jaki był więc problem z tym pięknym bordo? Zupełnie nie mogłam go sfotografować! ;) Na białym tle był zbyt czerwony, na czarnym prawie w ogóle nie odróżniał się od ciemnego tła ;P Jak się jednak okazało kilka zdjęć, które macie możliwość oglądać w tym poście udało się odratować dzięki odpowiedniemu rozjaśnieniu ;) W ostateczności wyszło nieźle!

Jeżeli zainteresowała Was ta piękna wisienka odsyłam do strony Deni Carte oraz na profil marki na Facebooku: Deni Carte, gdzie właśnie trwa konkurs :)





Zapraszam także do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)


Pozdrawiam,
PODPIS

21 komentarzy:

  1. Piękny kolor , elegancja sama w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Mam podobny z GR i uwielbiam :)
    Dobrze że numerek się nie ściera, bo nie cierpię tego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przepiękny kolor!
    I jak idealnie pomalowane pazurki :)
    No nie mogę się napaczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor :) a fejs juz dawno zlajkowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędny kolor, mam podobny z GR, ale chyba nie jest taki dobry jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor :) Dzisiaj u mnie też na paznokciach gości bordowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, eleganckie bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to coś dla mnie;) lubię takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, elegancki kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, niezwykle rzadko podobają mi się takie odcienie :) ten jest piękny !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor, i jaki połysk genialny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: