18 lutego 2014

Na szczęście!

Witajcie ;)

Dziś krótko, ale mam nadzieję - przyjemnie :) Ostatnimi czasy dużym powodzeniem cieszą się u mnie zielone lakiery. Wydaje mi się, że akurat idealnie pasują do aury na zewnątrz, ponieważ robi się coraz bardziej wiosennie i zielono :) Motywy na pazurkach zostały zainspirowane zdobieniem jednej z blogerek, którą ostatnio się zachwycam. Chodzi o Muxe. Jej zdobienia za każdym razem mnie oczarowują. Zobaczcie tylko jak piękne walentynkowe motywy pojawiły się ostatnio... (może sama się skuszę na jakieś serduszka?) :) Tymczasem zapraszam na moją kopię (bo grzechem byłoby zmienianie ideału - dodałam tylko białe "błyski" na koniczynkach) :) Bazą zdobienia jest lakier Sensique Strong & Trendy Nails nr 153 :)





Przyznam, że byłam zachwycona efektem końcowym... :) Wyszło przepięknie, a wykonanie koniczynek okazało się banalne, choć na początku się tego obawiałam. Zdecydowanie polecam na poprawę humoru :)

Zapraszam do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

32 komentarze:

  1. Ale cudnie wyszło! Bardzo "czysto", wręcz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow fantastyczne zdobienie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne paznokcie, oryginalne i pracochłonne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZECUDNE!!!!!! nic więcej nie trzeba dodawać:D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł ;D super wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pazurki ;) Na dzień matury albo obrony taki mani by sie sprawdził świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne! Bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie jest to zdobienie ;) takie dopracowane ;) Jest w poprzek więc powinno poszerzać płytkę, ale zupełnie tego nie robi za to wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdobienie jest super. Gratuluje precyzji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdobienie jest naprawdę fantastyczne, super Ci wyszło! Rzeczywiście wzorki z tego bloga są fajne, cieszę się, że go polecilaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślałam że te koniczynki to stemple wyszły tak idealnie ;)
    całe mani super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jakie piękne zdobienie, kolorystyka też ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdobienie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację - wyszło PRZEPIĘKNIE :) !

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, zdobienie po prostu zapiera dech w piersi. idealne i piękne. kolory są wręcz stworzone dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne!! czadowo się prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oj wiosna tuż tuż bo widzę tu ją też u Ciebie. Mi też się zieleń kojarzy z tą właśnie porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będę oryginalna jak napiszę że to cudowne! I zachodzę w głowę jak to jest zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę powalające, cudne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. na szczęście piekne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne :))
    P.S U mnie trwa Walentynkowy Konkurs - Serdecznie Zapraszam :)))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. o matko, rewelacja, w ogóle dobór kolorów genialny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: