28 lutego 2014

Współpraca z Rosewholesale

Witajcie :) 

Jakiś czas temu dostałam maila od firmy Rosewholesale z propozycją współpracy. Przyznam szczerze, że zastanawiałam się "co z tym fantem zrobić", ponieważ mój blog jest z założenia blogiem paznokciowym (na którym sporadycznie pojawiają się recenzje innych kosmetyków), nie modowym. Z drugiej jednak strony nigdy nie przeszkadzało mi, gdy na blogach pojawiał się "oddech" w postaci czegoś innego niż zwykle ;) Postanowiłam więc spróbować.


Rosewholesale to sklep internetowy, w którym, jak mogłoby się wydawać, można znaleźć dosłownie wszystko;) Znajdziemy w nim niemalże każdą, interesującą nas część garderoby, w bardzo różnych stylach, od eleganckiego po sportowy, akcesoria do makijażu, manicure, do włosów, buty, torebki, biżuterię i wiele innych ciekawych gadżetów. Ogrom oferowanych produktów powoduje niemały problem, bowiem trudno zdecydować się na jedną, konkretną rzecz :) Ja zabrałabym ze sobą najchętniej połowę asortymentu :P W ostateczności mój wybór padł na wiosenną kurteczkę ;)

Dlaczego właśnie ona? Przyznam, że od dłuższego czasu szukałam podobnej kurteczki w stylu a'la ramoneska. Ta właśnie taka jest - zamek jest bowiem przesunięty na lewą stronę. Jak widzicie na zdjęciu wyżej, kurteczka wykonana jest ze skaju (lub jeśli wolicie eko-skóry), której na chwilę obecną nie mogę niczego zarzucić. Wydaje się być solidna i wytrzymała. No i jej duży plus... jest matowa, więc nie sprawia wrażenia tandetnej (ja przynajmniej odnoszę takie wrażenie patrząc na świecącą niczym worek na śmierci skórkę - przepraszam za porównanie:p) Dodatkowo jest bardzo miękka, a co za tym idzie - wygodna.

Kurteczka wyposażona jest w kilka małych ozdobników, które mi osobiście bardzo przypadły do gustu. Przede wszystkim ma coś na kształt pagonów, co bardzo lubię, a także kilka złotych ćwieków na kołnierzu. Na uwagę zasługują także fajne uchwyty suwaka (tu niestety muszę przyznać, że w jednej kieszeni go brakuje... musiał odpaść)


Kurteczka podszyta jest bardzo przyjemnym materiałem "w panterkę". Bardzo fajnie komponuje się ona także z podwiniętymi rękawami :)



Czy kurteczka ma jakieś wady? Cóż. Jeżeli ktoś szuka kurtki na chłodne jesienne czy nawet wiosenne wieczory, ta raczej nie będzie odpowiednia, ponieważ jest bardzo cienka i do tego dość krótka. Myślę, że może służyć raczej za element jakieś stylizacji na imprezę jako marynarka ;) Przyznam szczerze, że jest na mnie też odrobinkę zbyt szeroka (wybrałam rozmiar M), co jednak z pewnością nie przeszkodzi mi w jej noszeniu (po prostu nic by się nie stało, gdyby była ciut węższa:)). Mam nadzieję,  że wybaczycie mi fakt, że postanowiłam nie zamieszczać swoich zdjęć... Wiem, że to może dziwne przy recenzji ubrań, ale chyba nie czuję się na siłach, żeby zamieszczać tu modowe stylizacje ;)

Jeżeli byłybyście zainteresowane właśnie tym konkretnym modelem odsyłam Was do strony http://www.rosewholesale.com/cheapest/slimming-long-sleeve-solid-color-114151.html, na której znajdziecie dokładnie tę samą kurteczkę. Na chwilę obecną jest na nią przecena, ponieważ kosztuje niecałe 14$. Myślę, że nie jest to wygórowana cena, ponieważ kurteczka jest naprawdę dobrej jakości :) Jeżeli jesteście zainteresowane to odsyłam Was również do strony Rosewholesale na Facebooku: Rosewholesale :)

Zapraszam do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

18 komentarzy:

  1. szczerze powiedziawszy nie rozumiem do końca sensu tego postu? ciuch jest, stylizacji nie ma... więc po co psujesz czymś takim tyle lat pracy włożonej w bloga paznokciowego? oczywiście Twój blog, Twoja sprawa, dla mnie niestety post .... na siłę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to akurat rozumiem, pokazuję torebki, buty na blogu a nie siebie, to chyba z Nieśmiałości . Z PAZURKIEM gratuluję współpracy

      Usuń
    2. Anonimie, skoro wiesz, że moja przygoda paznokciowa trwa kilka lat, to zapewne wiesz także, że nie może jej zniszczyć jeden post, w którym pokazuję jakiś ciuch lub inną rzecz nie związaną ze światem paznokciowym ;) Z resztą, nie zamierzam przemieniać Z pazurkiem w bloga modowego (bo chyba i nazwę musiałabym zmienić), a ten post, jak pisałam, był próbą ;) Ale dziękuję za wyrażenie Twojej opinii :)

      Żaneta - masz rację ;) Ja np. wolę napisać kilka słów o czymś, co dostałam, jak się w tym czuję, czy coś jest solidne czy nie, niż wrzucać zdjęcia kiepskiej stylizacji (bo pewnie wtedy dopiero posypałyby się "konstruktywne" komentarze), kiedy po prostu nigdy tego nie robiłam i nie zamierzam :)

      Podsumowując: post miał na celu opis konkretnego ciuszka i jego polecenie bądź nie ze względu na jego cechy, wykonanie itp., a nie pokazywanie mnie w nowej kurtce :P

      Usuń
    3. i taką mam nadzieję, po paznokcie zawsze boskie:) oczywiście bez urazy, jak napisałam wyżej , Twój blog, Twoje preferencje, ja podziwiam... zawsze paznokcie :)

      Usuń
    4. To jest przecież recenzja produktu, a nie post stylizacyjny - więc moim zdaniem jak najbardziej w porządku :) Fakt, fajnie by było zobaczyć jak się kurtka układa, ale z drugiej strony w moim odczuciu post ma wszystko to co mieć powinien - opinię, zbliżenie na detale, informacje odnośnie wykonania. Ja właśnie szukałam informacji o jakości RoseWholesale i jestem usatysfakcjonowana :)

      Usuń
  2. A mi podoba się taka mała "odskocznia" od "głównego" tematu bloga :)) Każdy z nas kupuje ciuchy więc każdy może coś o nich napisać ;)) Kurtka wygląda fajnie, lubię ramoneski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł :) poza tym kurteczka mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy, kurtka świetna - w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! kurteczka fajna ;) ostatnio przeglądałam tę stronę i na prawdę mają tam wszystko i to wszystko jest świetne :D przynajmniej większość :D zegarki bardzo mi się tam podobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kurtka choć nie w moim stylu ale u kogoś lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, parę dni temu przeglądałam ofertę tego sklepu i stwierdzam, że mają w 90% to samo, co sammydress.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurteczka, ale znając życie na mnie byłaby za krótka jako kurtka, tylko właśnie nosiłabym ją np. zamiast żakietu do jakiejś sukienki czy bluzki na imprezę albo jakieś wyjście ze znajomymi. Do mnie dzisiaj ta firma odezwała się z propozycją współpracy i tak się zastanawiam i szukam sobie opinii o tym czy w ogóle wysyłają ciuszku i widzę że tak, więc chyba sama tez się zgodzę, w dodatku oferują rozdanie dla moich czytelników więc tym bardziej ich propozycja jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje współpracy!
    Płaciłaś coś za przesyłkę? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: