17 lutego 2014

Sensique Strong & Trendy Nails nr 153

Witajcie!

Ostatnimi czasy bardzo ciągnie mnie do zieleni. Choć są to głównie ciemne odcienie, a butelkowe zaczęłam wręcz uwielbiać, dziś chciałabym pokazać Wam nieco jaśniejszą zieleń - Sensique nr 153 :)

153 to bardzo żywa, trawiasta zieleń. Taki kolor idealny na wiosnę, lato i przywołanie ich zimą ;) Wykończenie ładne - kremowe. Dwie warstwy w zupełności wystarczą, aby dokładnie i bez prześwitów pokryć płytkę. Na plus jest także konsystencja, dzięki której bez problemu nałożymy lakier na pazurki :)

O formule Tefpoly pisałam już kilkakrotnie przy okazji recenzji innych lakierów Sensique. Przypomnę tylko, że dzięki niej lakier ma lepszą trwałość, połysk i jest bardziej intensywny, czego niewątpliwie nie można odmówić tej zieleni :) Dzięki wysokiej, 8ml buteleczce lakierów Sensique, możemy operować dość długim pędzelkiem, których jestem zwolenniczką :)

Zapraszam na kilka trawiastych zdjęć ;)






Lakier otrzymałam w ramach współpracy z Sensique lecz nie wpłynęło to na moją opinię. 

Są tu jakieś fanki zieleni? :) Co myślicie o takim jej odcieniu? Jeżeli jesteście zainteresowane to zachęcam do śledzenia szaf Sensique, gdzie bardzo często można trafić na ciekawe promocje :) Więcej informacji możecie znaleźć na stronie www.sensique.pl oraz na profilu marki na Facebooku: Sensique.


Zapraszam do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Ja fanką nie jestem , ale bardzo ładnie się prezentuje !! :) Aż zaczęłam zastanawiać się jakby na moich pazurkach wyglądał :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zielonek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, niespotykany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też do fanów zielonego na paznokciach nie należę, ale nie będę się ograniczać i przyznam że ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się i chyba nawet go mam :> :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię zielony kolor na paznokciach :) ten mam, ale nie sięgnę po niego wiecej... A to dlatego ze paskudnie zabarwił mi płytkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście masz rację. Zupełnie mi to umknęło, bo zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, ale pamiętam, że u mnie nie było to aż tak mocne zabarwienie. Szybko się doszorowało :P

      Usuń
  7. Zieleni nie lubię, nie mam żadnego lakieru w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. no nawet podoba mi się ta zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To twoje naturalne paznokcie ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje naturalne paznokcie choć teraz już nie są tak długie :)

      Usuń
  10. Podoba mi się zielony kolor na paznokciach ale nie swoich :) Mogę podziwiać u innych a sama jak wczoraj pomalowałam zielonym lakierem paznokcie to dzisiaj je zmyłam bo mi coś nie pasowały :)
    Śliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kocham zielone lakiery :D a ten jest ładny :D ja jeszcze nie posiadam takiego odcieniu w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. też posiadam ten lakier, ale troszkę mnie zirytował jak strasznie przebarwił mi płytkę :/ i ciekawi mnie czy też nie miałaś tego problemu?
    przez ten drobny incydent, jakoś nie mogę się przekonać żeby po raz drugi wykonać coś przy pomocy tego kolorku, mimo że jest naprawdę śliczną zielenią ;o

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: