17 lutego 2014

Sensique Strong & Trendy Nails nr 153

Witajcie!

Ostatnimi czasy bardzo ciągnie mnie do zieleni. Choć są to głównie ciemne odcienie, a butelkowe zaczęłam wręcz uwielbiać, dziś chciałabym pokazać Wam nieco jaśniejszą zieleń - Sensique nr 153 :)

153 to bardzo żywa, trawiasta zieleń. Taki kolor idealny na wiosnę, lato i przywołanie ich zimą ;) Wykończenie ładne - kremowe. Dwie warstwy w zupełności wystarczą, aby dokładnie i bez prześwitów pokryć płytkę. Na plus jest także konsystencja, dzięki której bez problemu nałożymy lakier na pazurki :)

O formule Tefpoly pisałam już kilkakrotnie przy okazji recenzji innych lakierów Sensique. Przypomnę tylko, że dzięki niej lakier ma lepszą trwałość, połysk i jest bardziej intensywny, czego niewątpliwie nie można odmówić tej zieleni :) Dzięki wysokiej, 8ml buteleczce lakierów Sensique, możemy operować dość długim pędzelkiem, których jestem zwolenniczką :)

Zapraszam na kilka trawiastych zdjęć ;)






Lakier otrzymałam w ramach współpracy z Sensique lecz nie wpłynęło to na moją opinię. 

Są tu jakieś fanki zieleni? :) Co myślicie o takim jej odcieniu? Jeżeli jesteście zainteresowane to zachęcam do śledzenia szaf Sensique, gdzie bardzo często można trafić na ciekawe promocje :) Więcej informacji możecie znaleźć na stronie www.sensique.pl oraz na profilu marki na Facebooku: Sensique.


Zapraszam do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

18 komentarzy:

  1. Ja fanką nie jestem , ale bardzo ładnie się prezentuje !! :) Aż zaczęłam zastanawiać się jakby na moich pazurkach wyglądał :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zielonek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, niespotykany kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też do fanów zielonego na paznokciach nie należę, ale nie będę się ograniczać i przyznam że ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się i chyba nawet go mam :> :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię zielony kolor na paznokciach :) ten mam, ale nie sięgnę po niego wiecej... A to dlatego ze paskudnie zabarwił mi płytkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście masz rację. Zupełnie mi to umknęło, bo zdjęcia robiłam już jakiś czas temu, ale pamiętam, że u mnie nie było to aż tak mocne zabarwienie. Szybko się doszorowało :P

      Usuń
  7. Zieleni nie lubię, nie mam żadnego lakieru w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. no nawet podoba mi się ta zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To twoje naturalne paznokcie ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moje naturalne paznokcie choć teraz już nie są tak długie :)

      Usuń
  10. Podoba mi się zielony kolor na paznokciach ale nie swoich :) Mogę podziwiać u innych a sama jak wczoraj pomalowałam zielonym lakierem paznokcie to dzisiaj je zmyłam bo mi coś nie pasowały :)
    Śliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kocham zielone lakiery :D a ten jest ładny :D ja jeszcze nie posiadam takiego odcieniu w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: