5 września 2014

Wiosna z Sensique (#186 Lying on the Grass)

Witajcie w słoneczne popołudnie :) 

Dziś mam dla Was recenzję lakieru, który z pewnością spodoba się fankom zieleni :) Zapraszam do poczytania o Lying on the Grass od Sensique!

"Leżenie na trawie" (wybaczcie, ale nie wiedziałam jak inaczej dokładnie przetłumaczyć tę nazwę;)) to kolor bardzo wiosenny, przywodzący swym odcieniem soczystą, młodą, zieloną trawkę :) Nic dodać nic ująć. W przeciwieństwie do wielu kolegów z kolekcji nie posiada żadnej poświaty czy drobinek, lecz jest idealnie kremowy. Wysycha na wysoki połysk. Bardzo dobrze rozprowadza się po paznokciu i dwie tradycyjne warstwy wystarczają do pełnego pokrycia :) Jeżeli szukacie ładnej, bazowej zieleni bez udziwnień, ta będzie doskonała. Uważajcie jednak i nie zapominajcie o bazie - zieleń lub barwić pazurki po dłuższym noszeniu! Na szczęście z tą nie miałam większych problemów... :) 



Lakier otrzymałam w ramach współpracy z Sensique, lecz nie wpłynęło to na moją opinię. 

I jak Wam się podoba? Lubicie zielenie? Wydaje mi się, że ma ona tyle samo zwolenniczek co zagorzałych przeciwniczek ;) Do której grupy się piszecie?

Lying on the Grass był ostatnim lakierem z kolorowej, wiosennej ósemki Sensique. Który podobał Wam się najbardziej? :) Ja zakochałam się w szczególności w Violet Lea i Flowery Meadow... :)






Profil Sensique na Facebooku - zapraszam! :)



Zapraszam także do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

13 komentarzy:

  1. bardzo ładny zielonek! chyba nie mam takiego odcienia w swojej kolekcji ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pomalowałam nim paznokcie - bardzo fajny kolor:). Mimo bazy, troszkę przebarwił mi płytkę, ale na szczęscie w niewielkim stopniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ;) też go mam ;) a nazwa faktycznie po angielsku brzmi lepiej, ja przetłumaczyłabym ją "leżąc na trawie" ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniuśki kolorek :D Lubię lakiery z tej firmy, tanie i dobre są :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta zieleń, tylko ja pewnie nie mogłabym się przyzwyczaić do niej na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem fanką zieleni, ale ta jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ten jest najlepszy! kolor na paznokciach wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednym słowem wszystkie odcienie są zabójcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolory:D nie wiem na który miałabym się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak Kiwi od My Secret, tylko bez "piegów" :) fajny, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: