6 września 2014

Sweterek w serek :)

Sobota! I to z tak pięknym słońcem! :)

Ostatnio co prawda warunki pogodowe są dla nas bardziej przychylne, jednak nie ma co ukrywać... ja uzbrajam się już w cieplejsze sweterki na jesienną aurę ;) Nigdy też nie ubrałam w ten sposób swoich paznokci, więc postanowiłam to zmienić :) Zapraszam na zdobienie sweterkowe na Lying on the Grass od Sensique (+farby akryowe oczywiście:) 



A Wy czujecie już jesień w powietrzu? :)

Zapraszam do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

14 komentarzy:

  1. Choć zieleni nie lubię, to ładnie wygląda to mani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdobienie sprawiło, że poczułam się jakoś tak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Co za precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie, uwielbiam takie wzory na pazurkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko tak idealnie równie ;-) Nie mogę się napatrzeć! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te kratkowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie i równiutko ;) całkiem ładna ta zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolor ! I bardzo ładne zdobienie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: