24 stycznia 2015

Udekoruj paznokcie z Born Pretty Store! Rozdanie 24.01.-14.02.

Witajcie! :)

Tak jak ostatnio zapowiadałam na moim fanpage'u - mam dla Was kolejny raz małą niespodziankę :) Jeszcze na początku stycznia mówiłam Wam o błędzie poczty, która nie dostarczyła mi na czas paczki od BPS i wrzuciła ją do mojej służbowej skrytki, z której już od dawna nie korzystam. Paczuszka przeleżała tam blisko 2 miesiące... W międzyczasie Allison z BPS ponownie wysłała tę samą paczkę, a tamtą puściłyśmy w niepamięć. Po dwóch dniach od rozmowy okazało, że paczka się odnalazła (przez przypadek zajrzałam do służbowej skrytki;)). I tak oto zostałam z dwoma identycznymi kompletami akcesoriów do paznokci! Jeden więc chcę podarować Wam :) Mam nadzieję, że przeszkodą nie okaże się mała niedogodność w postaci tematyki zimowo-świątecznej jednej z nagród - niestety, wszystko przez pocztowe opóźnienia... Ale może przyda się za rok! :) Zapraszam na rozdanie! :)



Zasady udziału w rozdaniu:
1. polub stronę "Z pazurkiem!" na Facebooku:
                        
2. udostępnij informację o rozdaniu na swojej tablicy na Facebooku (banner jest dostępny na moim fanpage'u)
3. pod zdjęciem na Facebooku zostaw po sobie ślad w postaci komentarza: "Biorę udział!" lub "Biorę udział + Obserwuję jako (nick lub imię i nazwisko)", jeżeli spełniasz punkt 4. :)
4. jeżeli chcesz uzyskać dodatkowy los - dołącz do grona Obserwatorów na blogu (nie jest to warunek konieczny, lecz wtedy Twoje szanse będą podwójne :))
5. zachęcam Was także do polubienia strony "Born Pretty Store" na Facebooku - mnóstwo cudnych, tanich akcesoriów! :)

Nagrodą w rozdaniu jest zestaw akcesoriów od Born Pretty Store: 
- płytka do stempli z motywem zimowym
- komplet: stempel z dwiema zdrapkami
- karuzela z pastelowymi ćwiekami (okrągłe i łezki)
- neonowe naklejki wodne

Rozdanie trwa od dziś do 14 lutego do północy :) Wyniki podam w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania, a ze zwyciężczynią skontaktuję się za pośrednictwem Facebooka. Rozdanie skierowane jest do osób mieszkających na terenie Polski lub mających możliwość podania adresu do wysyłki na terenie Polski :) Do dzieła! 

Miłej zabawy!

Pozdrawiam, 

2 komentarze:

  1. Nagrody super (wiem, bo mam). Zycze wiec powodzenie wszystkim biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ✿ Piękna nagroda - stylizacja paznokci to coś co kocham ✿

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: