25 stycznia 2015

Z nutką srebra...

Witajcie ;)

Dziś mam dla Was pomysł na manicure bardzo prosty, delikatny, ale też dość elegancki :) Główne skrzypce gra tu lakier Vipera Floe 404, o którym miałyście ostatnio okazję poczytać :) Jak też zobaczycie niżej, moje paznokcie mają jeszcze kształt migdałów, bo całość zmalowałam już jakiś czas temu. Myślę jednak, że srebrny akcent do mięty na paznokciach właśnie o takim kształcie wygląda o wiele lepiej, niż prawdopodobnie wyglądałby na kwadratach ;) Mięta, czy może nawet jasny turkus to mój pierwszy, kupiony już dość dawno, egzemplarz Vipery Belcanto nr 116 :)




I jak Wam się podoba? Powiem szczerze, że choć jest minimalistycznie, to ja jestem na tak :) I chyba powoli przywykłam do widoku moich paznokci w kształcie migdałów ;)

Przypominam, że na Facebooku trwa rozdanie, w którym do wygrania jest zestaw akcesoriów do manicure od Born Pretty Store (płytka, stempel ze zdrapkami, naklejka wodna oraz karuzela pastelowych ćwieków:)). Więcej informacji możecie znaleźć w poście: Udekoruj paznokcie z Born Pretty Store! Rozdanie 24.01.-14.02. oraz na moim fanpage'u :)

                        

Pozdrawiam,
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Ja ostatnio wolę minimalizm na paznokciach i też jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie, też stawiam na minimalizm ostatnimi czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne połączenie kolorków<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć takich paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny taki kształt paznokci ;-) Ale to już wszystko zależy od Ciebie, jak Ci jest wygodniej! Zdobienie bardzo ładne, proste połączenia mają swój urok!

    OdpowiedzUsuń
  6. A na moim ekranie wydaje mi się złotawy ;)
    Ale w sumie i złoto i srebro w duecie z miętą fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to srebro u mnie wygląda jak zloto ;p ale fajne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są, minimalizm, ale jakże karnawałowy. Cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Minimalizm na bogato :) Ja też dopatruję się bardziej złotawego niż srebrnego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Vipera coraz częściej mnie ostatnio zaskakuje, piękne maję te lakierki... a Twoje mani ślicznie się prezentuje, bardzo podoba mi się połączenie tych kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają jak żelowe, tak cudownie się błyszczą ;) Ten świecący jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu akurat mogę zapewnić, że mało jest w tym kolorze odcieni złota ;) Na paznokciach wygląda wręcz czasami na siwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne połączenie kolorów no i ta estetyka wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Minimalistyczne połączenie, ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: