10 maja 2015

KONKURS! - 10.05.-31.05.2015

Witajcie :)

Plany na ten konkurs miałam już bardzo, bardzo dawno temu, ale do tej pory nie udało mi się go zorganizować ;) Wspominałam Wam, że zajmując 2. miejsce w konkursie ambasadorek marki Vipera Cosmetics otrzymałam bon na zakupy. Postanowiłam więc, że wybiorę także coś dla Was - coś, co sprawdziło się u mnie i co mogę z czystym sumieniem polecić :)

UWAGA! Konkurs odbywa się wyłącznie za pośrednictwem portalu Facebook i tylko tam, pod postem konkursowym, należy dokonać zgłoszenia.  
Post konkursowy: https://www.facebook.com/zpazurkiem/photos/a.230968577055704.1073741833.214764982009397/501957226623503/?type=1

Nagrodą w konkursie są trzy lakiery marki Vipera Cosmetics, które podczas testów spodobały mi się najbardziej, ale też mocno przykuły Waszą uwagę, jako te najciekawsze spośród kilkunastu recenzowanych :) Oto one (kliknięcie w link zaprowadzi Was do odpowiedniego posta):

1. Vipera Belcanto Carnival 129

2. Vipera Floe 404

3. Vipera Roulette 40

Co należy zrobić?
1. Polub profil "Z pazurkiem" na Facebooku
2. Udostępnij zdjęcie konkursowe na swojej tablicy na Facebooku
3. Pod zdjęciem konkursowym zostaw komentarz będący odpowiedzią na pytanie:
"Jak sądzisz, ile egzemplarzy liczy moja lakierowa kolekcja?"  
(wpisujemy tylko konkretną liczbę) 
Konkurs wygra ta osoba, której odpowiedź będzie najbliższa :) 

UWAGA!  
1. Każda osoba może udzielić odpowiedzi tylko raz (czyt. jeden profil - jedno zgłoszenie:)). W innym przypadku pod uwagę biorę tylko pierwszą odpowiedź.
2. Jeżeli dwie osoby podadzą taką samą liczbę wygrywa ta, która udzieliła odpowiedzi jako pierwsza. 
3. Pod uwagę biorę lakiery, które mam zliczone na dzień dzisiejszy, bez odżywek i top coatów/utwardzaczy :) (Po rozstrzygnięciu konkursu pokażę Wam zdjęcie zbiorowe ;))
4. PODPOWIEDŹ: Lakierów jest minimum 100.

Wszystkie wymienione wyżej warunki są obowiązkowe, aby wziąć udział w konkursie (lubimy profil, udostępniamy zdjęcie, udzielamy odpowiedzi - tylko na Facebooku). Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniecie także Obserwatorami mojego bloga, choć nie jest to warunek konieczny :)

Konkurs trwa od 10.05. do 31.05. Wynik postaram się podać jak najszybciej - maksymalnie do 3 dni. Ze zwycięzcą skontaktuję się za pośrednictwem Facebooka :)

POWODZENIA!

                        

Pozdrawiam,
PODPIS

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: