22 października 2016

Mollon Pro Monophase 18 Heidi + 29 Tyra + Mollon Pro Decor Gel 02 Black street

Witajcie :) 

Dawno mnie tu nie było, a mam Wam mnóstwo rzeczy do pokazania! :) 

Mam nadzieję, że pamiętacie markę Mollon Pro, o której już co nieco pisałam. Do tej pory były to hybrydy w klasycznych odcieniach - czerwieni (Judith) oraz czerni (Black/Noir) wraz z białym żelem do zdobień. Dziś tematyka nieco inna, choć pokrewna - na tapetę biorę lakiery jednofazowe.



Czym są lakiery jednofazowe? Kilka słów od Producenta:

Mollon Pro Monophase UV/LED Vernis to bardzo elastyczny lakier jednofazowy, rewolucja w stylizacji paznokci naturalnych metodą światło utwardzalną. Nowa generacja fotoinicjatorów umożliwia polimeryzację lakieru w lampie UV i LED co znacznie skraca czas wykonania manicure. Monophase to trwała stylizacja bez użycia lakieru podkładowego i nawierzchniowego – NO BASE COAT, NO TOP COAT, ONLY COLOR oraz natychmiastowy efekt suchych paznokci. Lakier jest bezpieczny dla naturalnej płytki, przygotowany według formuły „3 Free” bez formaldehydu, toluenu i DPB.

Gdybym miała użyć najprostszego określenia na lakier jednfazowy byłaby to "hybryda bez bazy i topu". 

Lakiery jednofazowe Mollon Pro znajdują się w oddzielnych kartonikach z "okienkiem". Znajdziemy na nich wszelkie informacje dotyczące preparatu, w tym, co najważniejsze, czas utwardzania w lampie UV i LED. Na spodzie opakowania znajduje się ponadto numer i nazwa lakieru. 

Lakiery jednofazowe Mollon Pro mają pojemność 10ml, a więc są większe niż lakiery hybrydowe (8ml). Zdecydowanie bardziej podoba mi się także walcowaty kształt buteleczki ;) Jej kolorystyka odpowiada (dość dobrze!) lakierowi znajdującemu się w środku ;) Dużym plusem jest także matowa, a'la gumowa (kauczukowa) nakrętka, która bardzo dobrze leży w dłoni podczas malowania. Pędzelek tradycyjny, średniej długości i grubości, ścięty na prosto. Na buteleczce znajdziemy mały numerek lakieru, a na odwrocie także jego nazwę, więc nie musimy martwić się, że np. po wyrzuceniu kartonika zaginą nam te dane ;) Podobnie do lakierów hybrydowych lakiery z serii Monophase mają delikatny, charakterystyczny zapach, który jednak nie przeszkadzał mi bardzo przy malowaniu.

Jak nakładamy lakier jednofazowy? Oto krótka i czytelna instrukcja ze strony internetowej Mollon Pro :)

Paznokcie przygotowujemy więc mniej więcej tak, jak pod lakier hybrydowy. Nie nakładamy jednak bazy, a od razu kolor, którego pierwszą warstwę utwardzamy 2 minuty (w lampie UV) lub 1,5 minuty (w lampie LED). Po upływie tego czasu na lakierze zostaje warstwa dyspersyjna. Nakładamy na nią drugą warstwę, którą utwardzamy dwa razy dłużej, a więc 4 minuty w lamie UV lub 3 minuty w lampie LED. Druga warstwa nie posiada już lepkiej warstwy, a więc nie musimy, a nawet nie możemy przecierać jej cleanerem (jeśli to zrobimy lakier staje się matowy).

Mollon Pro posiada w swojej ofercie (w chwili obecnej) 45 odcieni lakierów jednofazowych o pięknych i bardzo wdzięcznych imionach kobiet ;) Znajdziemy tam m.in. Monicę, Carolinę i Claudię, ale też Cindy, Naomi, Coco czy Charlize ;) Dwa lakiery, które chcę Wam dziś zaprezentować to Heidi i Tyra (chyba większość z Was potrafi od razu połączyć te charakterystyczne imiona z nazwiskami i ich znanymi właścicielkami :p). Pierwszy z nich, Heidi, to klasyczny, krwisty odcień czerwieni, Tyra zaś to szaraczek, bez żadnych dodatkowych tonów. Dwa proste odcienie, które warto mieć w swoich lakierowych zasobach. Oba lakiery mają dość rzadką konsystencję, a więc musimy nakładać warstwy dość cienkie, aby nie spłynęły na skórki. Przy grubszej warstwie mogą się także "zmarszczyć", co zdarzyło mi się na jednym kciuku. Pomimo tego, że przy pierwszej warstwie kryją dość słabo, druga wyrównuje w zupełności kolor.



Do swojego zdobienia postanowiłam włączyć także czarny żel do zdobień, z serii Decor gel, o której pisałam już przy okazji lakieru Black. Dodam tylko, że czarny żel, który otrzymałam jest zdecydowanie rzadszy niż biały. Biały żel po przewróceniu mógłby pewnie leżeć bardzo długo zanim rozlałby się, czarnemu natomiast wystarczy chwila, aby opuścić pudełeczko ;) Bardzo się z nim polubiłam!

Z racji tego, że chciałam wypróbować lakier bez top coatu, a użyłam czarnego żelu, który top coatu jednak wymaga, postanowiłam, że moje zdobienie przetrę cleanerem i pozostawię w wersji matowej, niezabezpieczonej ;) Stąd też wzorek jest właśnie matowy i wypukły. Efekt bardzo mnie zadowolił ;) A co Wy o nim sądzicie?







Lubicie takie geometryczne zdobienia? Ja bardzo! :)

Lakier ściągniemy przy poocy acetonu zaledwie po 3 minutach moczenia w kompresach :) 

Czy zauważyłam jakieś wady lakierów jednofazowych? Niewiele. Przeszkadzał mi nieco czas utwardzania. Sądziłam, że skoro nie używam bazy i top coatu czas wykonania manicure trochę się zmnieszy, jednak 4 minuty dla drugiej warstwy nadrobiło zaległości ;) Lakiery są także dość rzadkie, więc trzeba uważać przy aplikacji. Co do trwałości - producent zapewnia trwałość do 10 dni i tyle dokładnie nosiłam Heidi i Tyrę ;) Nie miałam odprysków ani dużych odrostów, jednak przez to, że pracuję z acetonem, cleanerami i innymi płynami lakier nieco się zmatowił i trochę mi to przeszkadzało :) Poza tym nie mam do niego żadnych zastrzeżeń :) 

A Wy używałyście już tego typu lakierów No base/top coat? :)

Zapraszam na stronę internetową: mollonpro.com/pl/ (znajdziecie tam wszystkie produkty, opisy, a nawet bardzo przydatną zakładkę "Edukacja" :)) oraz fanpage Mollon Pro na Facebooku :)


Zapraszam także do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku...


...i zaglądania na mój Instagram - zpazurkiem.justyna :)

Instagram

Pozdrawiam,
PODPIS

6 komentarzy:

  1. Ciekawy wynalazek i piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne paznokcie :) Nigdy nie miałam styczności z hybrydami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa sprawa z tym utwardzaniem i fajnie ze nie trzeba przemywać drugiej warstwy

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! wzór genialny :) podziwiam !!!!

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to zrobiłaś:) Ja też bardzo lubię te lakiery, trochę czasu jednak można zaoszczędzić:) Ostatnio nabyłam 4 nowe kolorki, bo fajna promocja jest https://mollonsklep.pl/pl/p/Zestaw-Promocyjny-4-X-MONOPHASE-plus-DEHYDRATOR-GRATIS-Mollon-PRO/23075977

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: