10 września 2012

Ambasadorka Wibo, czyli zaskoczenie na Facebooku:)

Witajcie!

Bardzo długo mnie ostatnio nie było i jeszcze zapewne przez jakiś czas, ze względu na brak aparatu, nie będzie wielu nowych postów. Dziś jednak spadała na mnie tak fantastyczna informacja, że nie nie mogę się nią z Wami nie podzielić :)

Od kilku miesięcy firma Wibo organizowała program swoich Ambasadorek. Nie mogłam się do niego zabrać i nie wzięłam w nim udziału tym bardziej, że nie czułam się na siłach testować wszystkich kosmetyków, a same lakiery do paznokci nie wchodziły w grę :) Kiedy jednak na Facebooku pojawiła się informacja, że Ambasadorki są nadal poszukiwane, postanowiłam spróbować. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie jak wyglądałaby moja wymarzona kolekcja kosmetyków. Nie myśląc zbyt długo "naskrobałam" kilka słów tworząc kolekcję "Frozen" w gradientowych odcieniach. Nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie, gdy na FB zobaczyłam wyniki! Okazało się, że moja odpowiedź spodobała się komisji najbardziej i zostałam Ambasadorką! Taaaaaaaak się cieszę :) Przez najbliższe pięć miesięcy będę otrzymywała WIBO BOX z kosmetykami, gadżety do makijażu oraz gadżety reklamowe firm współpracujących :) A swoją małą radością na pewno będę dzieliła się z Wami tutaj :)

Juuuuuuuuuuuupi! :D


Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrawiam, 
Justine

4 komentarze:

  1. no to gratulacje ;D ja też miałam się zgłosić ale jakoś nie miałam pomysłu itd ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam na gorąco i w ogóle zapomniałam, że się zgłosiłam;p

      Usuń
  2. super :) życzę świetnych paczek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: