19 września 2012

Czy wiecie, że mamy dziś... Dzień Dzikiej Flory, Fauny i Naturalnych Siedlisk? :)

Hej!

Dziś (po długiej pazurkowej nieobecności) wracam z postem "świątecznym" :) Nie mogłam odpuścić sobie tak ciekawego święta: Dnia Dzikiej Flory, Fauny i Naturalnych Siedlisk. Swoją drogą ciekawe kto wymyśla te nietypowe okazje ;) Postanowiłam postawić na motywy zwierzęce, czyli faunę. Na pazurkach pojawiła się więc pantera, żyrafa, zebra i tygrys. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i że choć trochę przypominają te dzikie zwierzątka ;)




Myślę, że instrukcja obsługi nie jest potrzebna. Każdy paznokieć pomalowany jest lakierem bazowym, na którym później namalowałam odpowiedni wzorek :) Na palcu serdecznym zrobiłam tylko delikatne cieniowanie, żeby bardziej przypominało umaszczenie tygrysa.

Lakiery bazowe, których użyłam to: Bell French manicure nr 01 (zebra), Golden Rose Charming nr 89 (żyrafa), Vipera Everlasting nr 53 (panterka), Essence Marble mania nr 04 Peaches (tygrys).


Lakiery, którymi wykonałam wzorki: Essence Colour&Go (cieniowanie na palcu serdecznym), którego numerka niestety nie mogę zlokalizować, Miss Sporty 080 (czarny), Golden Rose Charming nr 63 (zebra i cieniowanie na palcu serdecznym) oraz Golden Rose Charming nr 59 (delikatne złoto na cętkach).


Mam nadzieję, że uda mi się częściej "świętować" :)

Pozdrawiam,

Justine

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Podoba mi się żyrafa i zebra :)

      Usuń
    2. Żyrafę robiłam po raz pierwszy i też jest moją "faworytką" :)

      Usuń
  2. bardzo fajnie wszystko razem wygląda ;D chyba ściągnę trochę jeżeli pozwolisz i zaraz zrobię na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogę być inspiracją;) Życzę powodzenia i czekam na posta z Twoimi poczynaniami;)

      Usuń
  3. Super, poczułam się jak na Safari:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tygrys wymiata!:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczny paznokieć najlepszy, jeszcze takiego wzoru nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: