21 września 2012

Liliowo-miętowy gradient

Kilka dni temu na Facebooku przeczytałam rozmowę dwóch koleżanek na temat rozsławionego ostatnio "ombre". Jedna z nich wymarzyła sobie cieniowanie różowo-miętowe, więc postanowiłam spróbować jak taka kompilacja prezentowałaby się na pazurkach ;) Mój lakier bazowy nie jest co prawda różowy, gdyż wydaje mi się, że delikatny liliowy lepiej komponuje się z miętą niż jakiś dziki róż, który posiadam (a odcieni różowych u mnie niestety deficyt;p) Oto co mi wyszło (Z góry przepraszam za niezbyt dobrą jakość zdjęć. Mam nadzieję, że niedługo odzyskam lepszy aparat;)):



Cieniowanie wykonane dwoma lakierami z listy moich ulubieńców: Rimmel 60 seconds nr 620 How do you lilac it? oraz Flormar Pretty nr P22. Całość pokryta "teoretycznie" matującym topem z Pierre Rene (Matt Finish), który w rzeczywistości nadaje paznokciom raczej "satynowe" wykończenie :)


Myślę, że pazurki prezentowałyby się też fajnie z jakimś wzorkiem lub stemplem, ale niestety nie miałam więcej czasu, by wszystko dopieścić:) Czujecie się przekonane do takiego połączenia kolorów? :)

Pozdrawiam,

Justine

13 komentarzy:

  1. świetne kolory :) bardzo podoba mi się takie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie kolorów genialne. Pięknie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabyś usunąć weryfikację obrazkową? - jest bardzo uciążliwa, wiele osób rezygnuje z napisania komentarza gdy ją widzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestię, bo nie wiedziałam nawet, że mam włączoną weryfikację;) Oczywiście już usunięta:)

      Usuń
  5. A mi się akurat połączenie kolorów nie podoba. Za to mogę pochwalić technikę gradientu- bardzo ładne wykonanie. Może faktycznie z jakimś wzorkiem połączenie kolorów bardziej by mi sie podobało, ale wiadomo, gusta i guściki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się do końca nie przekonałam i wytrzymałam w tym połączeniu tylko jeden dzień. To jednak nie moje kolory, wolę je oddzielnie;)

      Usuń
  6. A mi się podoba i to bardzo:) ciekawe, rzucające się w oczy ale też bardzo kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kolory:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez stempelka też jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie :) oba odcienie strasznie mi się podobają :) zostałaś wyróżniona na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) nie spodziewałam się tak miłego wyróżnienia:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: