23 września 2013

Bourjois SO laque glossy - 08 Peach and love

Witajcie :)

Po krótkiej przerwie czas na recenzję ostatniego lakieru z kolekcji SO laque glossy od Bourjois. Przed Wami Peach and love :)


Ósemka spodoba się na pewno tym z Was, które uwielbiają róże. Ja za nimi za bardzo nie przepadam, wiec Peach and love nie zagościł długo na moich pazurkach :) Co nie oznacza oczywiście, że nie może figurować na całuśnym mani, które widzicie w nagłówku :) 
Peach and love to cukierkowy, dość jasny, rozbielony róż o kremowym wykończeniu. Niestety wymagał aż trzech dość sporych warstw, aby pokryć moje paznokcie, co po części zrzucam także na fakt, że ich nie poleruję, więc są "naturalnie" pobruzdowane i wymagają poważniejszego pokrycia ;) Na szczęście schnie dość szybko i ładnie błyszczy nawet bez topu. Pędzelek jest oczywiście idealnie przycięty, więc nie ma problemu z precyzyjnym nakładaniem lakieru. Koszt za 10ml buteleczkę: 29,99 (chyba, że traficie na promocję:)).






Lakiery otrzymałam w ramach współpracy z firmą Bourjois, lecz nie wpłynęło to na moją opinię.

Zapraszam Was do polubienia Bourjois Polska na Facebooku www.facebook.com/Bourjois.Polska oraz na stronę www.bourjois.pl :)

Co myślicie o ósemce? :) Skusiłybyście się na jej kupno?
W następnym poście pokażę Wam słodkie zdobienie z udziałem Peach and love :)

Zapraszam do obserwowania i polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)


Pozdrawiam,
PODPIS

11 komentarzy:

  1. nie przepadam za różami, ale ten jest taki fajny, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię różu zbytnio, ale ten.. cukiereczek po prostu! :) widzi mi się w połączeniu z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam nadzieję, że więcej brzoskwini będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. za taki uroczy kolorek na paznokciach mogłabym dać nawet te trzy dyszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie kolor jest przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor, ale ja chyba bym się w nim źle czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, nie przesadzony róż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie subtelny i delikatny :) uwielbiam takie kolorki !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: