1 lipca 2012

Manicure ślubny-próbny Agnieszki :)

Dziś pierwszy dzień lipca. Miały być pazurki "tematyczne", lecz ze względu na wyjazd nie udało mi się zdążyć  na czas :) Postaram się, by pojawiły się jutro. Ale wiedzcie, że nie próżnowałam i w sobotę także pochłonęło mnie pazurkowe szaleństwo. A że moja była współlokatorka niestety już mi uciekła tym samym pozbawiając mnie etatowej modelki, a siebie prywatnej manikiurzystki, ja pojechałam do niej ;) Zostały bowiem zaledwie dwa miesiące do jej wielkiego dnia, na który już od dawna planowałyśmy manicure :) Postanowiłyśmy więc wypróbować jak to wszystko ma ostatecznie wyglądać. Mam nadzieję, że w ciągu dwóch miesięcy paznokcie jeszcze urosną, jednak jak się okazało nawet na dość krótkich efekt jest bardzo ładny. Z resztą - oceńcie same:


French został namalowany skośnie. Na granicy białego lakieru nałożyłyśmy srebrny brokat z Wibo, który okazał się strzałem w dziesiątkę. Jest dość dobrze kryjący i ma wygodny pędzelek do zdobień. Linia brokatu rozszerza się w miejscu, gdzie nie ma białego lakieru, zakrywając tym samym niezamalowaną część wolnego brzegu paznokcia. Innym lakierem, marki Softer (także do zdobień), dodałyśmy jeszcze cieniutką kreseczkę, którą widać na szerszej części białego lakieru. Na tym miałyśmy zakończyć, jednak z racji tego, że jest to manicure próbny, spróbowałyśmy czegoś więcej i w miejscu zetknięcia się obu srebrnych linii dokleiłyśmy jasnoróżową cyrkonię, która miałaby pasować do bukietu i wrzosowego makijażu. Całość została pokryta utwardzaczem z JOKO. Efekt bardzo nam się spodobał, więc na pewno w tym właściwym zdobieniu także pojawi się cyrkonia. Zdecydowałyśmy jednak, że będzie troszkę ciemniejsza, ale jaki będzie efekt końcowy, dowiecie się za dwa miesiące :) Poniżej lakiery, których użyłyśmy do wykonania manicure, które są doskonałym dowodem na to, że niekoniecznie należy używać drogich produktów, by stworzyć coś ładnego.


A jak według Was powinien wyglądać ślubny manicure? Postawiłybyście na klasykę czy bogate zdobienia? :)

Pozdrawiam,

Justine

2 komentarze:

  1. śliczny.
    dodałam twój blog do obserwowanych. Może kiedyś skorzystam z twojej pomocy przy ślubnym mani :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: