9 października 2012

Projekt: "Zainspiruj się naturą"

Wiele razy miałam ochotę dołączyć do jakiegoś "paznokciowego" projektu, ale zawsze obawiałam się, że nie uda mi się dotrwać do końca. Tym razem się zdecydowałam ze względu na to, że bardzo mnie zainteresował :) Mam nadzieję, że ta tematyka zmobilizuje mnie do działania :)



Kilka słów o projekcie:
- w każdym tygodniu należy wykonać zdobienie paznokci lub makijaż z określonym motywem (zgodnie z rozkładem wyżej) z krótkim opisem tego, co nas zainspirowało,
- na blogu należy umieścić baner akcji,
- akcja startuje 15.10.2012, jednak najpierw trzeba zgłosić się (do 12.10.2012) w komentarzu pod postem na stronie Kosmetycznie i nie tylko,
- na podanym blogu w osobnej zakładce będą publikowane wszystkie prace :)

Zachęcam do zabawy :)
Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrawiam,

Justine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: