4 marca 2013

Projekt Hobby! Zaczynamy:)

Witajcie w piękny, słoneczny poniedziałek :)

Nadszedł 4 marca, a więc dzień, w którym ruszamy z nowym, paznokciowym projektem :) Rozpoczynamy Projekt Hobby!



Zgłaszać mogłyście się do wczoraj, zamykam więc "nabór" i ogłaszam listę uczestniczek:

EDIT:  do projektu dołączyły także  
Pat18s (http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/) 
Devilgirl783 (http://nailsbydevgirl.blogspot.com/)
Agata K. (http://paznokcieagaty.blogspot.com/)
Ika (http://czarnyonyx.blogspot.com/)
    
Jest nas 23 więc myślę, że wystarczająco :) Na pewno będziemy się dobrze bawiły :) Jeśli chcecie przypomnieć sobie kilka moich wskazówek co do poszczególnych tygodni, zapraszam do notki Projekt Hobby! Podałam Wam tam kilka propozycji i skojarzeń do każdego motywu :)
Proszę także, abyście linki do swoich prac umieszczały w komentarzach w zakładce Projekt Hobby!, którą odnaleźć możecie w prawym górnym rogu :) Będzie mi o wiele łatwiej, gdy poinformujecie mnie o tym, że zmalowałyście już coś na dany tydzień :) Tam też będą zebrane wszystkie Wasze prace według tygodni :) Jeśli będzie nam szło sprawnie będę chciała także robić podsumowanie każdego tygodnia i z każdego z nich wyróżnić jedną pracę, która najbardziej mi się spodobała. Po wybraniu takiej szczęśliwej siódemki wyłonię z nich jedną, najlepszą, która otrzyma nagrodę niespodziankę pod koniec projektu :)

To co? Zaczynamy! :D

Pozdrawiam,
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Hurra :D cieszę się jak szczerbaty na suchary :)
    szczęka mi opadnie jak zobaczę prace dziewczyn ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. :D suuuper, ale ja chyba będę trochę opóźniona...
    wybaczysz mi? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) Sama mam często poślizgi w projektach ;)

      Usuń
    2. ufff... dziękuję :*

      PS Piaseczki zmywają się przyjemnie! ;) lepiej niż glittery.

      Usuń
  3. Juz się nie mogę doczekać, aby zobaczyć co dziewczyny wymyśliły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki czekamy na Wasze wspaniałe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale z mnie gapa :( przeoczyłam nabór :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie w takim razie i ja się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja czekam na kolejną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za przypomnienie:) tak szybko zleciało, że nie mogę uwierzyć, że to już:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super. muszę coś zmalować... tylko że czasu brak niestety.
    ale dam radę może ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, mam nadzieję, że uda mi się wyrobić z tym wszystkim.
    No ale przynajmniej jest jakaś zabawa, pozdrawiam współuczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jestem ciekawa tego, jakie dzieła wyjdą;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, szkoda że nie wiedziałam o tym wcześniej :( Chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za możliwość dołączenia, bardzo chętnie skorzystam! :) Jestem gotowa do wzięcia udziału - to będzie takie moje pierwsze wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny projekt na który się spóźniłam :( ja to mam pecha :(((

    OdpowiedzUsuń
  15. Och kręciłam sie tak koło tego projektu, ale byłam pewna , że już się rozpoczął :( Czy mogłabym się jeszcze dołączyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziesz robić podsumowanie danego tygodnia? pewnie da się tylko ze sporym opóźnieniem, bo to niemożliwe, żeby każdy się wyrobił ze zdobieniem na czas, ale myślę że byłoby fajnie :) przynajmniej nie musiałabym otwierać mnóstwa stron na raz, gdy chcę sobie pooglądać wszystkie prace z danego tematu - mój koputerek ledwo to wytrzymuje :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: