8 grudnia 2012

Paznokciowy konkurs u Ejndżel - wyniki :)

Kochani,

dzięki wszystkim głosom oddanym na moje zdobienie otrzymałam "nagrodę publiczności" w Paznokciowym konkursie u Ejndżel. W moje ręce trafi zestaw lakierów do paznokci. Jakich? Nie wiem :) Wszystko zależy od zwyciężczyni, która wybierze swój zestaw. Do mnie powędruje drugi :)
Gratuluję wszystkim dziewczynom, które wysłały swoje prace, bo były naprawdę na bardzo wysokim poziomie! A nagrodą główną jestem wręcz zauroczona :) Zwyciężczyni gratuluję ogromnego talentu!

Zwycięską pracę możecie zobaczyć na blogu u Ejndżel: Paznokciowy konkurs u Ejndżel - wyniki :)

W tym miejscu chciałabym bardzo serdecznie podziękować Ejndżel za zorganizowanie konkursu o ciekawej tematyce, a także wszystkim, którzy oddali na mnie swój głos :)

Pozdrawiam,

Justine

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: