4 grudnia 2012

Wibo Trend Edition - Arctic Expression nr 1

Witajcie!
ostatni WIBO-BOX obfitował w tyle lakierów do paznokci, że muszę zacząć je Wam w końcu pokazywać :) Na pierwszy ogień poszła jedynka z Arctic Expression, akurat na dzisiejszy mroźny dzień :)

Numer 1 to typowy beż o kremowym wykończeniu. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach i z pewnością zadowoli te z Was, które lubią kolory w stylu nude. Bardzo przyjemna, odpowiednia konsystencja sprawia, że lakier dobrze rozprowadza się po płytce. Jedyne co mi w nim przeszkadza to pędzelek, który jest skośny. Podobnie jednak jak w kolekcji Glamour Diva, jest to raczej przypadkowa wada, niż celowe zamierzenie producenta, ponieważ nie wszystkie pędzelki w Trend Edition takie są. Szkoda, że zawsze pada na te lakiery, które podobają mi się najbardziej :p

Postanowiłam, że przy prezentacji kolorów z Trend Edition będę dodawać do nich od razu jakieś delikatne zdobienie. Tym razem padło na złoty trójkąt, który wykonałam lakierem Simple Beauty nr 154. Całość, moim zdaniem, prezentuje się bardzo elegancko :) Na zdjęciach dwie warstwy i Poshe.





A jak Wam podoba się takie połączenie?:)

Przy okazji chciałabym zaprosić Was na konkurs organizowany przez Martę z www.make-up-today.com. Można wygrać błyszczyk oraz korektor od Eve Pearl, a także piękną, różową bądź miętową kosmetyczkę :) Więcej informacji tu: Wygraj kosmetyki Eve Pearl! Zapraszam! Konkurs trwa do 6 grudnia, więc musicie się pospieszyć! :)


Pozdrawiam,

Justine

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne mani:) U mnie niestety nie ma tej serii lakierów wibo;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały pojawić się niestety tylko w dużych szafach...

      Usuń
  2. Bardzo udane połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo ładny. Ile masz warstw na paznokciach(?), bo czytam i albo niedowidzę, albo nic na ten temat nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko widzisz dobrze, tylko ja gapa:) Na paznokciach mam dwie warstwy, czyli krycie tradycyjne;)

      Usuń
  4. bardzo ładne i delikatne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie wygląda świetnie:)
    Ostatnio szukałam tego lakieru i nigdzie go nie mogłam znaleźć a tak mi się kolor podoba!:) Mam nadzieję, że przed świętami gdzieś go zlokalizuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie i rodzaj zdobienia pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko :). Pasują te kolory do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie, bardzo eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: