3 stycznia 2013

Lovely Moulin Rouge nr 5

Zupełnie wypadło mi z głowy, że nie pokazałam Wam jeszcze jednego lakieru z drugiego WIBO-BOX ;) WIBO tak rozpieszcza swoje lakieromaniaczki, że jestem bardzo w tyle z recenzowaniem wam tych wszystkich kolorów :) Dziś więc ostatni lakier z drugiej paczki: Lovely Moulin Rouge nr 5.


Kolekcja Must Have to migoczące, eleganckie i wysmakowanych odcienie. Legendarny i skandalizujący urok tancerek Moulin Rouge zamknięty w buteleczce kolekcji Must Have. Niezwykła kolekcja lakierów będących odpowiedzią dla każdej kobiety poszukującej dla siebie idealnego koloru czerwieni.

Piątka (pierwsza od lewej) to dość ciemna, klasyczna czerwień zamknięta w 9ml buteleczce. Podobnie do recenzowanej już wcześniej przeze mnie siódemki ma delikatny, złoty shimmer, który nie jest bardzo widoczny na paznokciu. Ma bardzo wygodny pędzelek, choć kolejny muszę trochę ponarzekać na to, że jest skośny. Nr 7 miał prosty pędzelek, więc wydaje mi się, że chodzi znów o jakiś mały błąd, który trafiał się już m.in. w kolekcji Glamour Nails. Konsystencja dość przyzwoita, nie za rzadka, więc lakier dobrze rozprowadza się po płytce :) Na zdjęciach dwie warstwy bez topu (przepraszam za kiepską jakoś zdjęć, ale ta ponura pogoda za oknem mi nie sprzyja :p):


Więcej o całej kolekcji możecie poczytać na stronie: http://lovelymakeup.pl/paznokcie/lakiery/must-have-moulin-rouge :)

Pozdrawiam,

Justine


7 komentarzy:

  1. Ładny odcień. Bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerwone pazurki ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. skośny pędzelek? jeszcze się nie spotkałam! pewnie masz rację- to jakiś bład pojedynczego egzemplarza.
    Ładny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ładne, zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie tym lakierem mam w tej chwili pomalowane paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz śliczne, długie paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: