5 lutego 2013

Współpraca z Allepaznokcie

Witajcie :)

Kilka postów wcześniej pisałam Wam o nowej współpracy. Chciałabym przedstawić Wam dziś hurtownię kosmetyczną Allepaznokcie :)




Z hurtownią miałam do czynienia już kilka lat wcześniej, kiedy to mama wraz ciocią postanowiły zamówić zestaw do paznokci akrylowych. Kosmetyki okazały się bardzo profesjonalne i trwałe, więc później sama kupiłam podobny w olsztyńskim oddziale Allepaznokcie. Po kontakcie mailowym z przedstawicielem hurtowni, poproszono mnie o sugestię, które z kosmetyków interesowałyby mnie najbardziej. Byłam bardzo zadowolona z możliwości wyboru :) I tym sposobem w moje ręce trafiły niemal same "nowości" :)


  •  Floked Nails, czyli zamsz/aksamit na paznokcie wraz z lakierami
Od lewej są to kolejno lakiery nr 200 (żółty), 139 (zielony) i niezidentyfikowany czerwony. Nie potrafię dokładnie określić jakie numerki ma zamsz, ponieważ jest bez oznaczeń. Być może na naklejonych cenach były nadrukowane numerki, jednak chciałam tak szybko sprawdzić jaki jest w dotyku, że nie zwróciłam na nie uwagi :) Mam nadzieję, że będzie ładnie wyglądał na paznokciach. Lakiery mają pojemność 16ml, są szybkoschnące i nie zwierają toluenu i formaldehydów, więc tym lepiej dla naszych pazurków :) Ze strony możemy dowiedzieć się także, że mają zwiększoną przyczepność, aby faktura na paznokciu utrzymywała się jak najdłużej. W sklepie internetowym lakier wraz z zamszem/aksamitem kosztuje zaledwie 8,90zł, natomiast sam zamsz/aksamit można dostać za jedyne 2,90zł :) Więcej informacji: Flocked Nails - zamsz i aksamit 
  • Lakiery Efekt Flip Flop
Tajemnicza nazwa Flip Flop, to lakiery-kameleony, które zmieniają kolor ze względu na kąt padania światła. Hurtownia oferuje nam cztery kolory: magenta-gold, green-purple, red-blue oraz green-blue. W mojej paczce znalazła się zielono-fioletowa dwójka (po lewej) i zielono-niebieska czwórka (po prawej). W lakierach można odnaleźć jednak o wiele więcej odcieni, które są widoczne także na zdjęciach. Mi kojarzą się z taką rozlaną na wodzie benzyną ;) Lakiery mają także po 16ml i nie zawierają szkodliwych dla paznokci składników. Na Allepazokcie można zamówić je za 19,90zł. Więcej informacji: Lakiery Efekt Flip Flop
  • Lakier holograficzny/hologramowy

Lakier holograficzny (taka nazwa widnieje na buteleczce) jest lakierem hologramowym w sklepie internetowym. Skąd ta różnica w nazwie wyżej. Lakier ma zapewnić na paznokciach grę kolorów, które tworzą spektakularny efekt przenikając się nawzajem. Kolor zależy oczywiście od kąta padania światła. Allepaznockie oferuje nam pięć różnych odcieni. W moje ręce trafiła piątka, z połyskiem różowo-fioletowym, z której jestem bardzo zadowolona :) Koszt: 19,90zł. Więcej informacji: Lakiery hologramowe
  • Lakiery termiczne
Lakiery termiczne to inaczej lakiery zmieniające kolor ze względu na temperaturę. Allepaznockie oferuje baaardzo szeroką gamę kolorystyczną lakierów, które można dostać w 5ml lub 10ml buteleczkach. Nie potrafię jednak na pewno określić, czy np. mała 20 odpowiada dużej 20 ;) Ja otrzymałam cztery, małe, tęczowe buteleczki z numerkami 20, 21, 26 i 28. Dwa fiolety i dwa róże. Lakier wypróbowała już moja mama i efekt był dość zabawny ;) Lakiery w zależności od pojemności można kupić za 5,90zł lub 9,90zł. Więcej informacji: Lakiery termiczne
  • Ozdoby
W kopercie znalazły się także ozdoby w postaci trzech fiolek brokatu oraz słoiczka z drobnym, ceglastym bulionem, który z pewnością będzie idealny do manicure kawiorowego :)

Recenzje wszystkich nowości z pewnością już niedługo będziecie mogły znaleźć na moim blogu :) Sama nie wiem jak uda mi się to wszystko ogarnąć, jednak postaram się! Mam spore blogowe zaległości, aż nie wiem od czego zacząć :) Chciałabym bardzo serdecznie podziękować hurtowni Allepaznockie za możliwość przetestowania cudownych nowości. Was zapraszam natomiast bardzo serdecznie do odwiedzania sklepu internetowego www.allepaznokcie.pl/sklep, a także do polubienia profilu Allepaznokcie na Facebooku www.facebook.com/AllePaznokcie :)

Pozdrawiam,
 PODPIS

17 komentarzy:

  1. Same śliczne rzeczy dostałaś. Najbardziej podoba mi się jednak lakier holograficzny :) Jakis czas temu chciałam je kupić, potem o nich zapomniałam, a teraz patrze, a one prawie 2x droższe.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jakie przepiękne kolory :) a te lakiery termiczne są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kameleony i holograficzne <3
    jeeju ale bym chciała dostać takie w swoje łapki a raczej pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współpracy :) dodałaś świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie słyszałam o czym takim jak lakiery termiczne :) jestem bardzo ciekawa efektu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uprzejmie proszę o jak najszybsze swatche lakierów termicznych!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne drobiazgi!
    Muszę zamówić aksamit z tego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję- same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam kupić zamsz, ale w innym sklepie, ale w końcu się nie zdecydowałam. Daj znać i pokaż jak się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też chciałabym rozpocząc z nimi współprace :) u mnie jak chcecie macie recenzję i aksamitu z AllePaznokcie i lakieru termicznego :) zapraszam :) nailmadebykate.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe jak się spiszą na paznokciach, czekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
  12. same cudowności widzę! gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę dorwać lakiery holo :) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow ile wspaniałych rzeczy :) czekam na recenzję i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. holograficzny to bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna paczka :) Nie mogę się doczekać fotek z lakierami :) szczególnie żółtego, zielonego i termicznych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa jak bedą wyglądały te "zamszaki". może być "śmiechowo" ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: