18 lutego 2013

My Secret nr 104

Wiem, że ten lakier ma już wiele z Was, ponieważ nie jest on nowością. W szafie My Secret stoi już dość długo. Nie miałam jednak nigdy tego typu lakieru, zawsze chciałam mieć, więc w końcu się na niego zdecydowałam. Bezbarwna baza a w niej mnóstwo żółto-pomarańczowo-zielonych błyszczących flejksów. Pomyślałam, że najlepiej będzie je widać na czarnym lakierze, dlatego mój dzisiejszy manicure jest właśnie taki :) Na palcu serdecznym pomarańczowy akcent Miss Sporty Clubbing Colours nr 452, który w ostateczności (bez uprzedniego zamiaru) fajnie zgrał się z kolorem drobinek.






Widziałam też flejksy w wersji mat i wyglądały całkiem przyzwoicie ;) Na pewno spróbuję w niedługim czasie :)

Pozdrawiam,
PODPIS

19 komentarzy:

  1. Wygląda jak Inglot, ktorego mam :)
    Lubie flejksy, ale zmywanie ich to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczne flakesy z MIYO ;) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam gdzie szukać takiego lakieru, trafiłaś super z tym postem! Będę musiała szybko znaleźć go w najbliższej naturze :) Mam wrażenie, że ten top robi efekt "syrenich łusek". Bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie niezle się prezentuje i fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie bym nie pomyślała po buteleczce, że tak się będzie fajnie prezentował na paznokciach. Efekt końcowy naprawdę mi się podoba, codzienny, ale inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie to wygląda i pasuje to zdobienie na serdecznym. super.
    mam podobne flejki z Sally Hansen, uwielbiam ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nie słyszałam o tym lakierze i widzę, że duzo straciłam, bo prezentuje się świetnie! Szkoda, że tylko na ciemnych paznokciach, bo raczej jestem fanką bardziej żywych kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też widziałam, chciałam ale jeszcze nie kupiłam, sama nie wiem czemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam flejksy, zwłaszcza w połączeniu czerń plus mat! wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze mowiac nie mam go u siebie :) ale ma ladne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie ten My Secret, daje niesamowity efekt ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam je z gosha, ale nie dostrzegam większej różnicy pomiędzy flejksami różnych firm. Za to gdyby jakaś zaoferowała je w innej gamie kolorystycznej... ahh :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam flejksa, a po Twojej notce chcę go bardzo :) Muszę zajrzeć do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam flejksy z Pierre Rene dają identyczny efekt, a swoją drogą to piękny efekt, uwielbiam flejksy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super to wygląda :) idealne połączenie kolorków :P

    zapraszam do siebie www.stylizacjapaznokcii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: