22 lutego 2016

Ważka

Witajcie :) 

Dziś krótko, ale mam nadzieję, że treściwie ;) Chciałabym pokazać Wam zdobienie, do którego zainspirowała mnie nazwa lakieru... Zupełnie niedawno prezentowałam Wam lakier z kolekcji Glam&Shine od My Secret o interesującej nazwie Dragonfly, czyli ważka. Cóż więc innego mogło znaleźć się na paznokciach? ;) 

W zdobieniu, poza zmatowioną zielenią Dragonfly widzicie także topper My Secret Glam&Shine 264 Stellar Street Green. Jest on połączeniem turkusowych heksów w dwóch rozmiarach z cieniutkimi, srebrnymi nitkami (mieniącymi się różnymi odcieniami). Osobiście lubię takie lakiery jako symboliczny dodatek do zdobień, a więc i tu numer 264 występuje w takiej formie :) Warto dodać, że topper równomiernie się rozprowadza i nie musimy dodatkowo "wyławiać" drobinek z buteleczki. Nie ukrywam, że nie jest najprostszy w zmywaniu, ale być może dla fajnego efektu warto z nim poeksperynemtować :) Jasna baza to My Secret Glam&Shine 266 Candy-floss, której jednak mam zamiar poświęcić osobny post, a więc narazie niech wystarczą Wam same zdjęcia :)

Wracając do ważki... jest to oczywiście jej "kropkowo-ornamentowy" zarys, który ostatecznie bardzo mi się spodobał :) 







Co sądzicie o takim połączeniu? :) Czekam na komentarze! :)

Zapraszam na mój profil na Facebooku :)


Pozdrawiam,
PODPIS

20 komentarzy:

  1. Ale cudowne! Ta ważka robi genialne wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetne! Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ważka jest piękna! "śmieciuchowy" lakier podoba mi się najmniej, ale szmaragd jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten szmaragdowy i jakoś stale o nim zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ! Bardzo podoba mi się ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się wszystko, oprócz tego drobinkowego lakieru. A ważka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny efekt uzyskalas,a ważka jest najlepsza😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna zieleń i świetna ważka! Jak dla mnie to nawet ten topper nie jest potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważka jest piękna ! Zresztą ten zielony lakier też ma obłędny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważka niesamowita <3 przepiękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważka wygląda pięknie! Ten odcień lakieru jednak mi się podoba, choć wcześniej nie byłam przekonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie mega, ważka też mi się bardzo podoba, ale topu bym sobie nie kupiła. Nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważka rewelacja i połączenie kolorków super ! a ten zielony miodzio :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: