22 listopada 2013

Złotko? ;)

Dlaczego "Złotko?" :)

Zdobienie, które chcę Wam dziś pokazać powstało 5 dni temu, kiedy będąc u mojego chłopaka zachciało mi się malowania, a nie miałam aparatu ;) Paznokcie zostały więc obfotografowane kamerą. Do zdjęć wykorzystałam drobne cekiny, które znajdują się również na paznokciu. Kiedy po zgraniu fotek próbowałam odnaleźć je na pendrivie okazało się, że mój K. podpisał je po prostu "złotko ;)" - i niech tak zostanie :)

Do wykonania zdobienia wykorzystałam lakier, który zalega w czeluściach moich szuflad od początku mojej obsesji na punkcie lakierów ;) Na blogu pojawił się on po raz pierwszy już w lutym 2012 roku. Wydaje mi się, że to było już tak dawno... Pisałam o nim także w majowym poście Letnie odcienie: zieleń! ;) Mowa o lakierze Vollare Da Vinci, o którym nic więcej nie da się powiedzieć, ponieważ lakiery nie posiadają niestety wyraźnych numerków ani nazw. Turkus, który kupiłam dawniej za 3zł wrócił do łask ;) Do wykonania zdobienia wykorzystałam czarny lakier do zdobień Softer Line nr 2, o którym możecie przeczytać w poprzednim poście. Okazał się idealny do wykonania cieniutkich linii, z których dzięki sondzie zrobiłam "koraliki". Całości dopełniły wspomniane już złote cekiny i mój nowy nabytek: szybkoschnący top coat Sally Hansen Insta-Dri, o którym mam nadzieję już niedługo napiszę Wam kilka słów - tylko popróbuję jak się sprawdza ;)

Jak już wspominałam zdjęcia wykonane zostały kamerą, przy sztucznym świetle, więc są lekko niewyraźne, a kolory trochę przekłamane. Na końcu zamieściłam jednak trzy zdjęcia po 4 dniach noszenia, w naturalnym świetle. Nie są one idealne, ponieważ naturalne światło o tej porze roku także pozostawia wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że się nie pogniewacie ;) Uwaga - dużo zdjęć! ;)










I zdjęcia po 4 dniach noszenia :) 




Jak widzicie Sally Hansen póki co sprawdza się dość dobrze. Dziś 5 dzień mam ten wzór na paznokciach (nie pamiętam kiedy ostatnio tak długo chodziłam w jednym zdobieniu, ale to tak bardzo mi się podoba...), a widać tylko delikatnie wytarte końcówki i lekkie zarysowania na "szklanej" powierzchni. Ale to raczej normalne. Mam ochotę na zmianę, ale jednocześnie tak trudno mi pożegnać się z tym zdobieniem... Moim zdaniem jest baaardzo eleganckie;) Tyle się namęczyłam nad pomalowaniem prawej ręki :p Taki sam wzór zażyczyła sobie także mama mojego chłopaka, ale ona z pewnością ponosi go jakieś 2 tygodnie :) Więc z pewnością jeszcze je zobaczę :p

Przypominam, że na blogu nadal trwa rozdanie! Macie czas do 15.12 :) Serdecznie zapraszam :) Rozdanie z okazji 450 Obserwatorów :)





Zapraszam także do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)


Pozdrawiam,
PODPIS

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba twoje zdobienie a szczególnie motyw korali z piegami

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdobienie jak dla mnie jest po prostu genialne! Nie dziwię się, że tyle z nim chodzisz.. też nie miałabym ochoty go zmyć. Świetny pomysł i jak zawsze perfekcyjnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale cudowny efekt ^^ sama chętnie bym takie ponosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne ! Masz śliczny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamamia !!! Alez piekne pazurki ! zebym ja miala tyle cierpliwosci !! pieknke

    OdpowiedzUsuń
  6. Mani jest przepiękny, zarówno kolorystyka jak i wykonanie :) A Twoje zdjęcia kamerką i tak lepsze od moich tradycyjnych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, wspaniały :) pierwszy raz widzę mani w takim wydaniu i totalnie mnie rozkochał

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokcie, cudne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne mani :D świetnie rozumiem cię dlaczego nie chcesz zmyc tego mani :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne mani, które świetnie się trzyma ;) Nie dziwie się, że Ci się spodobało i szkoda zmywać ;p Jest eleganckie i świetnie wykonane ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż żal by mi było zmywać takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwie się, że nie chcesz go zmywać :) Cudne jest !

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdobienie ;) mój chłopak nie lubi jak przy nim maluje paznokcie mówi że śmierdzi ;p
    że ja też dopiero trafiłam na Twój blog... robisz przecudne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale genialne! Najlepsze ze wszystkich jak dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: