15 października 2014

Konkurs z Head Styler - Bądź piękna jesienią! :)

Witajcie :)

Dziś przychodzę do Was z konkursem, który obmyślałam od pewnego czasu i o którym nieśmiało wspominałam kilka dni temu na Facebooku :) Tym razem jest to konkurs z firmą Head Styler z Olsztyna, zorganizowany wspólnie z właścicielką, przemiłą panią Bogusią, która także przygotowała dla Was bardzo cenną nagrodę :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Prawie wszystkie informacje zawarte są na poniższym plakacie, jednak po więcej szczegółów zapraszam niżej :)


Jak widzicie, konkurs trwa od dziś do 30 listopada. Mamy więc nadzieję, że jedna z Was będzie miała naprawdę bardzo miły prezent mikołajkowy :)

UWAGA! Konkurs odbywa się wyłącznie za pośrednictwem portalu Facebook i tam, na profilu moim bądź firmy HeadStyler należy dokonać zgłoszenia.

Co należy zrobić?

1. Lubimy profil "Z pazurkiem" na Facebooku :)
2. Lubimy profil "HeadStyler" na Facebooku :)
3. Lubimy profil "Przedłużanie Zagęszczanie Włosów HeadStyler Bogusia - Olsztyn" na Facebooku :)
4. Udostępniamy plakat konkursowy na swojej tablicy (plakat będzie dostępny na wszystkich trzech profilach - udostępniamy go raz, z wybranego profilu:))
5. Na jednym z wybranych profili (tym, z którego udostępniony został plakat) zostawiamy komentarz z odpowiedzią na pytanie: "Co oznacza dla Ciebie bycie piękną?"

Jury składające się z dwóch osób - mnie i pani Bogusi - wybierze jedną, najciekawszą i najbardziej kreatywną odpowiedź :) Wymienione wyżej warunki są obowiązkowe, aby wziąć udział w konkursie. Będzie mi jednak bardzo miło jak dodatkowo zostaniecie obserwatorami mojego bloga i udostępnicie tę informację u siebie :)

Co można wygrać?

1. Komplet naturalnych dopinek Clip In, w wybranym przez siebie kolorze. Kolorystyka dopinek zostanie udostępniona do wglądu także na naszych profilach na Facebooku. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na temat dopinek Clip In odsyłam Was na stronę: http://www.headstyler.pl/category/dopinki-clip-in (kolorystyka będzie znacznie większa niż ta dostępna na stronie) :)
2. Dolce Latte - proteinowa maska do włosów, o pojemności 1000ml oraz zapachu świeżej wanilii i aromatycznego kokosa :) Więcej: http://www.headstyler.pl/dolce-latte-maska-proteinowa-1000ml.html
3. Zestaw 10 lakierów do paznokci marki Wibo z różnych kolekcji: Summer Extreme Nails: nr 520, 527, 530, 535, Wow Granite Sand nr 4, Extreme Nails nr 537, 543, 544, 545, 546. Wszystkie lakiery są nowe i nieużywane.
4. Top coat Sally Hansen Insta-Dri 13,3ml :)
5. Krem do rąk i paznokci Neutrogena Formuła Norweska 75ml :)
6. Pomadka ochronna Neutrogena Formuła Norweska SPF 20, 4,8g :)

Sponsorami wszystkich nagród są organizatorzy :)

A tu mały wgląd do nagród :)






Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na naszych profilach na Facebooku w zakładce "Notatki". Jeżeli macie jakiekolwiek pytania do konkursu możecie zadawać je pod tym postem, lub na Facebooku :)

"Bądźmy piękne jesienią!" :) 

POWODZENIA! :)

Pozdrawiam,
PODPIS

1 komentarz:

  1. Co oznacza dla mnie bycie piękną? Przede wszystkim piękno to naturalność. Natura jest piękna: jesień mieniąca się milionem ciepłych barw, zima okrywająca krajobraz białym puchem, wiosna budząca nowe życie w każdym calu oraz lato urzekające kolorami. Inspiracji szukam właśnie w przyrodzie, to ona daje mi kolejne pomysły na następne dni. Zatem bycie piękną to podkreślenie urody, szczególnie poprzez pielęgnację. Bo piękna ja, to zadbana ja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: