9 października 2014

My Secret #218 deep red

Witajcie :)

Dość dawno na moich paznokciach nie było czerwieni - no cóż, kolor bardzo elegancki, ale czasami wydaje się aż zbyt elegancki na co dzień ;) Do regularnej oferty My Secret weszły jednak dwie czerwienie, które chciałabym Wam pokazać - na pewno niejedna z Was szuka tej idealnej, klasycznej... Zapraszam więc na kilka słów o numerku 218 - deep red.

Kolor lakieru jest idealnie odzwierciedlony przez swoją nazwę - w zasadzie większość nazw lakierów tej marki opiera się na prostych skojarzeniach, o ile, tak jak w tym przypadku, kolor nie jest podany wprost ;) 218 jest więc piękną, klasyczną, głęboką czerwienią, o kremowym wykończeniu. Kryje bardzo dobrze i sądzę, że jeżeli zależy nam na szybkim manicure wystarczy jedna warstwa. Ja jednak nie jestem zwolenniczką takich rozwiązań i zwykle nawet w przypadku jednowarstwowców nakładam tę drugą, dodającą lakierowi głębi. Deep red wysycha bardzo szybko i pięknie się błyszczy. Nic dodać, nic ująć - jeżeli szukacie idealnej czerwieni, ta na pewno Was zadowoli :)

Przepraszam za odcienie na niektórych zdjęciach. Niestety róże i czerwienie to kolory, których najbardziej nie lubię fotografować, ponieważ zawsze przekłamują kolor mojej skóry, a i sam odcień lakieru nie wygląda tak, jak powinien ;) Przez zabawy w programie, dzięki którym chciałam uzyskać efekt jak najbardziej zbliżony do oryginału, na niektórych zdjęciach mam trupiobladą dłoń - w rzeczywistości lakier jest jeszcze o kilka tonów "głębszy" ;)







Lubicie czerwienie na co dzień czy raczej "od święta"? :)

Muszę jeszcze dodać, że poza problemami z aparatem, zawsze mam przy czerwieniach także problem ze zdobieniami ;) Tym razem jednak poszło gładko dzięki pewnej inspiracji... o której w kolejnym poście ;) Jak myślicie, co nią było? :p

My Secret na Facebooku - zapraszam! :)


"Z pazurkiem" na Facebooku - klik, klik! ;)
                        

Pozdrawiam,
PODPIS

6 komentarzy:

  1. Piękna czerwień. Idealna na jesień ;p. Muszę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie na jakies wieksze wyjscia, jak ma humor ;P hehe, piekna czerwień, uwazam ze taki kolor powinna posiadac kazda kobieta, bez wyjątku ;), piekny połysk!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerwone pazurki! :) no i trzeba przyznać, że My Secret się postarało - rewelacyjne mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna, głęboka czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest piękny :) sama rzadko noszę czerwienie, bo mam wrażenie, że to strasznie banalny kolor w porównaniu do całej masy innych na mojej półce ;) jednak zawsze kiedy pomaluję czerwienią - czuję się jakoś tak wyjątkowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: