5 października 2013

Współpraca z Pierre René

Witajcie!

Dwa posty wcześniej wspominałam o nowej współpracy :) Mam nadzieję, że znacie Pierre René? :)


Pierre René sp. z o.o. to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży kosmetycznej. Od 1993 roku pomagamy kobietom podkreślić ich naturalne piękno oferując bogatą gamę kosmetyków do makijażu. Zależy nam na wysokiej jakości oferowanych produktów, dlatego nasza firma wykupiła receptury i dotarła do najlepszych producentów opakowań oraz mas kosmetycznych. W chwili obecnej komponenty sprowadzane są wyłącznie z najlepszych zakładów kosmetycznych na terenie Włoch, Niemiec, Francji, Szwecji, Hiszpanii. W Ustce natomiast zajmujemy się konfekcją kosmetyków. Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm na rynku kosmetycznym w Polsce, co zawdzięczamy wnikliwej analizie rynku, doskonałej jakości produktów, wysokim kwalifikacjom pracowników i systematycznej pracy.

Nasze kosmetyki z sukcesem są sprzedawane w ponad 21 krajach świata, a lista zagranicznych rynków stale wzrasta.

W trosce o naszego klienta regularnie śledzimy trendy w świecie mody. Opracowujemy coraz nowsze receptury, udoskonalamy obsługę klienta, unowocześniamy opakowania. W celu zbliżenia się do klientek regularnie organizujemy pokazy makijażu, na które zapraszane są osoby zainteresowane doborem kosmetyków przez profesjonalistów.


Kosmetyki Pierre René posiadają właściwości pielęgnacyjne i odżywcze, zaliczane są do grupy kosmetyków antyalergicznych. Receptury oparte są na wyciągach z roślin i witalizujących ekstraktach. Ich oryginalność wynika ze stałej współpracy z najlepszymi laboratoriami kosmetycznymi. Wszystkie kosmetyki podane są w estetycznych, funkcjonalnych i eleganckich opakowaniach zapewniających komfort użytkowania. Od początku swojego istnienia nieustannie wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w formułach i recepturach swoich produktów. Pragniemy, by nasze produkty spełniały wymagania dzisiejszych klientek: współczesna kobiety oczekują od kosmetyku specjalistycznego działania, powinien on nie tylko upiększać , ale również wygładzać, nawilżać skórę i posiadać walory przeciwzmarszczkowe . Świadoma klientka chce produktów, które zapewnią dobre efekty szybko i skutecznie. W przypadku kosmetyków do makijażu – najlepiej jak te efekty będą utrzymywać się długo, cały dzień. Dlatego prace nad ciągłym udoskonalaniem naszych produktów i wdrażaniem coraz to nowszych lepszych formuł do receptur naszych kosmetyków trwają bezustannie.

Główne atuty produktów Pierre René:
  • wysoka jakość wyrobów zapewniana przez najlepsze laboratoria badań i wdrożeń oraz kontroli jakości
  • nowoczesność receptur – wykorzystywanie najnowszych osiągnięć i rozwiązań technologicznych w światowej kosmetyce
  • innowacyjność opakowań – eleganckich, w przyjaznych formach z dokładnymi informacjami o działaniu i stosowaniu preparatów
  • bezpieczeństwo stosowania potwierdzone Certyfikatami Zdrowia oraz atestami PZH  
  • bogata kolorystyka dostosowana do różnych typów urody oraz różnorodność pozwalająca wykonać makijaż według indywidualnych gustów. 

Moje zainteresowanie marką Pierre René trwa już od dawna, dlatego też jestem bardzo zadowolona z możliwości nawiązania współpracy. Marka Pierre René jest także producentem kosmetyków MIYO, a w moje ręce trafiło po 5 lakierów obu marek.

Od lewej:
Pierre René Top Flex No 238 Vanilla
Pierre René Top Flex No 245 Soft Camel
Pierre René Disco Top Coat No 22
Pierre René Top Flex Sand Effect No 08
Pierre René Top Flex Sand Effect No 11



Kolory wybierałam sama i okazuje się, że na żywo wyglądają jeszcze lepiej niż w katalogu. Jestem bardzo zadowolona z pięknych, jesiennych kolorów. Vanilla wygląda bardzo delikatnie i elegancko, a Soft Camel jest po prostu nadzwyczajny. Takiego koloru nie mam jeszcze w swoich zbiorach. Do tego dwa piaski, złoty i srebrny oraz Top Coat UV, a co! :D

Wybierając lakiery MIYO postawiłam na kolory żywe i kontrastowe :)

Od lewej:
MIYO No 11 Sunny
MIYO No 12 Kiwi
MIYO No 20 Showgirl
MIYO No 28 Grape
MIYO No 25 Magic




Nie mogę się już doczekać, aż wypróbuję wszystkie. Szczególnie ciekawa jestem pięknego, żółtego Sunny, ponieważ do tej pory nie trafiłam na odpowiedni żółty lakier :)

Lakiery są warte polecenia także ze względu na swoją cenę. W chwili obecnej w sklepie Pierre René możecie trafić na promocje lakierów Top Flex za 6,64zł, piaski kosztują 9,99zł, a wszelkie odżywki, w tym Dico Top Coat - 8,39zł :) Lakiery MIYO to koszt zaledwie 4,99zł :) Wybór jest naprawdę bardzo duży.

Ale to jeszcze nie koniec! Widząc kuriera zastanawiałam się, dlaczego paczka jest tak duża... 10 lakierów zmieściło się bowiem w dwóch małych pudełeczkach. Po otwarciu okazało się, że znajdują się w niej także dwie duże palety cieni, na widok których po prostu oniemiałam! :D

EDIT: Okazało się, niestety, że palety trafiły do mnie wskutek pomyłki w magazynie i niestety musiałam je zwrócić... No cóż;) Nie ma ludzi nieomylnych ;) 






Cienie pochodzą z najnowszej kolekcji Chic Shadow. Dwie palety to łącznie 48 cieni, w bardzo żywych, intensywnych kolorach w połączeniu ze stonowanymi i neutralnymi brązami, beżami, fioletami i szarościami. Możliwości jest z pewnością bardzo dużo. Cienie pozwolą na zrobienie wielu makijaży, począwszy od kolorowych, ekstarwaganckich make-upów, przez klasyczny smoky eyes, aż do neutralnego makijażu dziennego, którego jestem wielką fanką :) Koszt pojedynczego cienia to 7,49zł :)

W tym miejscu chciałabym bardzo podziękować pani Darii z Pierre René za ofertę współpracy, miły kontakt oraz bardzo szybką wysyłkę, która sprawiła mi niemało radości. Was natomiast zapraszam gorąco do zapoznania się z ofertą Pierre René i MIYO na stronie www.pierrerene.pl oraz polubienia marek na Facebooku: Pierre René i MIYO :)

Jak podobają Wam się lakiery i cienie? Ja jestem zachwycona i czuję, że październik upłynie mi pod hasłem Pierre René! :D

Zapraszam do polubienia "Z pazurkiem" na Facebooku :)


Pozdrawiam,
PODPIS

13 komentarzy:

  1. Jakie wielkie palety!! :p
    Z lakierów najbardziej ciekawi mnie Top Flex Sand Effect No 11.
    Milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery MIYO mają piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorki, lakierów jak i cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takiej wspaniałej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak kolorowo! świetna paczuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale super Twoja współpraca jest :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Miłej zabawy z tymi produktami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, ja się nie dostałam :(
    Złoty piasek mam i uwielbiam, już nawet recenzowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje współpracy, te cienie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie są fantastyczne. Szkoda, że musiałaś zwrócić paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Udostępnij: